Zenith only (Deel 3)

Mooie chrono’s hier weer gisteren en vandaag, maar de Zenith oudjes doen het ook nog best. In dit geval een A273 uit 1964

13 likes

Mooi op die band! :+1:

1 like

Geniet ervan! Blij dat ‘ie goed terecht is gekomen :wink::+1:

2 likes

Goedenavond!

19 likes

Prachtig!!!

1 like

HF-vrienden.

Ik heb iets heel stoms gedaan. Eind vorig jaar mijn El Primero Chronomaster Sport verkocht 🥲 en daar enorm spijt van.

Op CH24 staan er een aantal maar weet iemand er een bij een GD te koop te staan?

Het betreft ref 03.3100.3600/69.M3100. Alvast dank!!

Hier mijn oude liefde waar nogal wat ophef over is geweest op dit forum :grinning_face_with_smiling_eyes:

13 likes

Weer met witte plaat? Of nu de mooiere zwarte? :nerd_face:

Wat vooral pijn gaat doen, is de prijs waarvoor je hem weg hebt gedaan. :rofl:

10 likes

Want, jij kent die prijs?

Ja.
Weet niet meer waarom, maar we hadden er toen pb contact over. :rofl:

1 like

18 likes

Nee helaas. Ik houd het aanbod in NL bij GD al tijdje in de gaten maar een witte ben ik nog niet tegengekomen.

Chrono24 uit DL lijkt “beste” optie dan.

1 like

Ook op zoek? Geduld is een schone zaak. Komt wel goed

Via watchrecon zie ik er een hoop erg net geprijsd.

1 like

Poahh wat een gaaf horloge!

18 likes

Op foto doen ze het niet zo goed vind ik. Op de pols gelukkig wel :grinning_face_with_smiling_eyes:

15 likes

Zeer tevreden over. Alleen krijgt de gesp al krassen van ernaar te kijke. Maar dat bederft de pret zeker niet :slight_smile:

15 likes

Ja die Yoshida varianten zijn leuk, maar wel wat duurder omdat je ze moet importeren uit Japan. Ik begrijp alleen niet waarom dit al deze varianten alleen in Japan verkrijgbaar zijn. Rol het dan breder uit voor iedereen.

6 likes

My guess op basis van ervaringen in een andere sector:

Zenith Sales Manager Japan: “Japaners willen enkel made in Japan. Als je wil verkopen ga je iets speciaal moeten doen, zoals een JDM-versie.”

Maar ze zijn toch niet made in Japan?

1 like