Zenith only (Deel 3)

Zeer leuk artikel, dank voor het delen!

Hier ook een Youtube filmpje het bekijken waard, inclusief geestig commentaar.

Ik zal zeker niet beweren dat de afleesbaarheid van zwart op zwart fantastisch is, maar het valt in de praktijk zeker niet tegen. En ik ben het geheel met je eens ten aanzien van een eventuele Zenith-frankenwatch, dat is een no-go.

1 like

16 likes

Ik dacht er van de week even aan om hem in te ruilen voor een ander horloge, maar ik weet zeker dat ik daar spijt van zou krijgen.

31 likes

Ik heb een tip voor je, mocht dat nog nodig zijn: neem geen afscheid van dit horloge!

4 likes

Je hebt absoluut gelijk, maar af en toe steekt de onrust gewoon weer op.
Als ik dan een ander heel tof horloge zie ga ik meteen bedenken wat ik daarvoor kan slachtofferen, dat fenomeen zullen de meesten wel herkennen hier.

4 likes

Er zit wel wat budget in natuurlijk, dus het is geen onlogische zet om te verkopen. Maar mijn Revival blijft ook, wat een heerlijke horloges zijn het toch… veel beter wordt het niet :blush:

16 likes

Heel herkenbaar.
Draag deze an sich maar een paar keer in de maand, maar het is zo een cool horloge dat ik ook bang ben dat ik hem ga missen.

Dus maar niet verkopen. :sunglasses:

2 likes

Nu ben ik wel benieuwd wat je in gedachten had.

1 like

Dit doe ik in mijn relatie.

2 likes

Deze.

5 likes

Meh, zou je spijt van krijgen.

2 likes

Waarschijnlijk. Ik zou ook wel blij zijn met die Speedy, maar die is wel iets minder voor elke dag.

Als je er vanaf wil…. :smirk::wink:

PB je adres maar ff, dan stuur ik hem op.

2 likes

Ik heb een betere deal. Ik betaal portkosten. En als hij meevalt stuur ik een Sugess terug :innocent:.

Akooord. Ik heb daar goede dingen over gelezen, wil ik wel eens aan den lijve ondervinden.

2 likes

:smile:

Ooit wil ik wel nog zo’n sugess met ST19. Als ze eentje uitbrengen met de afwerkingsgraad van hun Zenith kopie, EN met een eigen smoel.

1 like

14 likes

Nog eentje voor de sfeer.

15 likes