Nooouuw, op de foto wel. Maar het is wel een gaaf ding man!
Cool! Blijft erg mooi zo
Niet doen Sven!
Ik kreeg een melding…
Ik heb hem overgenomen van @Vespaed. Heel fijn horloge . Op rubber valt hij helaas niet heel lekker om mijn pols
(of te strak of te los) maar ik ga hem maandag even op staal dragen.
Sterk, ik vind het net perfect op rubber! Gefeliciteerd nog met je Skyline. Foto’s zeggen meer dan duizend woorden…
Heerlijk! Op de ladderbracelet nog veel mooier dan op een strap
Ik had hetzelfde. Een Speedmaster hoor je eigenlijk toch mooi te vinden, maar ik kreeg er ook geen klik mee en heb hem ingeruild voor een vintage zenith el primero
Balans, perfecte fijne en gebogen lugs, straffe ‘lume’, no date, echt ‘zwart-wit’, iconisch uurwerk, 43 is the new 36😝 de groene band staat hem perfect.
Gaaf. Heel mooi die met zwarte plaat! Geen fijnverstelling alleen vrees ik?
Nee helaas, ik heb hem alleen nog op rubber gedragen en door de flexibiliteit van het rubber lijkt hij wat ‘topzwaar’ op mijn kleine polsje. Wel heel jammer want hij ziet er prachtig en sportief uit op rubber.
Staal heeft geen fijnafstelling dus ik hoop dat hij goed valt.
Dat valt toch uit te proberen in luttele seconden dankzij het quick release systeem van dit horloge? Tenzij je de stalen band nog eerst op maat van je pols moet (laten) maken, dat is dan weer geen werkje voor alledag.
Ik vermoed dat Don zijn pols nog een schakeltje minder nodig heeft dan mijn pols
Op rubber zat hij bij mij perfect. Hopelijk op staal bij Don.
We zien graag een foto tegemoet!
Precies, op staal zit hij net te ruim. Schakeltjes vervangen doe ik altijd op een rustig momentje. Dat heb ik nog niet gehad deze week
Korte liefdesrelatie zag ik …
Er was geen ruimte om iets op te bouwen. Liefde ligt ergens anders
Tijdje terug dat ik een Zenith had, maar wat ben ik enorm blij met deze Defy! Afgelopen woensdag overgenomen van HF-lid en niet van de pols afgeweest. Superstrak afgewerkt en door keramische kast lekker licht van gewicht.