Zenith only (Deel 3)

Een vergrote lever.

2 likes

Heb je geen leuke of inspirerende collega’s :wink:?

Klopt, de 44mm defy titanium is een topper!

18 likes

Oef, zo zou ik ze niet noemen nee. Het zijn collega’s, niets meer niets minder. Ik heb ze niet gemist de afgelopen 2 jaar thuiswerken. Sommige nieuwe collega’s heb ik letterlijk 1x gezien.

Die had ik al :wink:

2 likes

Helaas, een paar dagen op staal geprobeerd maar het valt niet goed om mijn pols. Mijn 44mm defy Titanium valt beter. Wellicht heeft het ook met het gewicht te maken. De Skyline is een stuk kleiner maar wel weer zwaarder. De balans van de Skyline bevalt me wat minder…ik ga hem nog een paar dagen op rubber dragen en anders is er vast wel een andere liefhebber te vinden op dit mooie forum.

14 likes

Best wel een goede combo in my humble opinion.

30 likes

Matcht erg fraai met de onderste sub dial. Toffe combi!

1 like

18 likes

:ok_hand:t2: Fraai!

1 like

Lekker !

1 like

Ik vind hem een beetje flets als ik eerlijk ben… beetje te mat misschien

1 like

Ftfy :grin:

1 like

Door die rose jumbo

https://www.jumbo.com/producten/jumbo-huiswijn-halfzoet-rose-1l-450569FLS

3 likes

Is die niet die dun?

Is toch een behoorlijk horloge.

Nogmaals, prachtige Chronomaster…
Ben wel benieuwd, aangezien je een sterke voorkeur hebt voor “full calendars” en maanstanden (die nogal wat tijd vergen om gelijk te zetten). Zet jij die op een winder?
Mijn Chronomaster zet ik altijd op een winder maar ik heb hem op een stand staan die lager is dan de voorgeschreven hoeveelheid omwentelingen (650) dus om de paar weken staat hij stil (om de veer ook weer eens volledig ontspannen te hebben) waarna ik hem gewoon met de wijzers doordraai naar de juiste tijd (maximaal 1 of 2 dagen nadat hij stil is blijven staan) en hem weer op de winder zet.
Heel verhaal… Maar ben wel benieuwd hoe jij dit doet

2 likes

Thanks!

Om je vraag te beantwoorden:
Ik zet ze op tijd en de juiste dag/maand/datum als ik ze ga dragen…

C’est tout.

Zeker geen winders (ik heb er wel een, maar daarmee test ik na een service), dat geeft alleen extra slijtage. Zeker met 10 hz.

Ik heb ook niet bijzonder veel automaten, dus winders zijn voor mij niet bijster nuttig, vrees ik…

1 like

Nee hoor, zou zelfs zeggen dat dit een dikkere band is dan mijn meeste andere bandjes. :slight_smile:

1 like

Mag ik vragen wat je polsomtrek is?

Incoming: dik, groot, opzichtig. Ideaal dus :wink:

28 likes

Wat een patser ben je toch…:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes