Zenith only (Deel 3)

Gefeliciteerd Luuk, echt een hele mooie. Hopelijk is hij goed passend op staal ik had er helaas moeite mee.

2 likes

Dank je Ed, erg blij mee…past meer dan prima op mijn pols :star_struck:

2 likes

Chris, dank je voor de leuke ruildeal :ok_hand:t2:

Ja heb er een schakel tussen gezet en nu prima, in de avond iets strakker ivm weer maar helemaal top…ook op rubber schitterend :slight_smile:

2 likes

Top, ik ben blij dat hij een goed huis heeft gevonden. Ik ben ook blij met de deal :+1:

1 like

Dit blijft zo lekker :heart_eyes:

22 likes

Hier mee wakker geworden :star_struck:

26 likes

Beter met zoiets dan met een boner. Die is na 5 minuten weg.
:sunglasses:

5 likes

Over het algemeen Luuk z’n horloges ook. :rofl:

11 likes

Ik ben te laat maar dit zou mijn reactie ook kunnen zijn :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye::joy::joy:

2 likes

Deze slachtofferen voor een vet horloge (die groene SeaQ) dat ik op het oog heb? Of ben ik dan gek?

17 likes

Volgens mij weet je zelf het antwoord al.
Het feit dat je deze vraag in het “Zenith only” en niet in het “Glashutte only” topic stelt geeft aan wat je gewenste antwoord is.
Mijn antwoord: Die SeaQ is mooi (moest hem wel even opzoeken, op groene tropic is hij zelfs heeeeeel erg mooi) maar je zou gek zijn.

4 likes

Gek uiteraard niet. Het is jouw smaak en jouw keuze. Ikzelf vind de zenith met afstand mooier. De seaq in het echt kon mij helemaal niet bekoren maar ieder zijn voorkeur.

1 like

9 likes

Als je hem slachtoffert, toch aan iets mooiers dan.

1 like

Prachtige band , en horloge natuurlijk

1 like

Ha, ja dat was te verwachten in Zenith only :slight_smile: . Ik denk dat ik inderdaad onbewust de Espada toch niet kwijt wil. Daarom helpt het vreemd genoeg toch soms wel de vraag te stellen.

De SeaQ vind ik nog steeds machtig mooi. We beraden ons nogmaals. :smiley:

2 likes

28 likes

Ik zal de uitzondering zijn maar vind de SeaQ wel mooier dan de Zenith. Echter een horloge op staal verdient bij mij meestal wel de voorkeur. Succes met de overweging :wink:

2 likes

Pfffff zo mooi !!!

1 like

Dit is toch wel serieus mooi :star_struck:

23 likes