Hahaha, ja nu ik dit hier allemaal voobij zie komen wil ik er Nog wel eentje. Eerst volgende week de Tipo ophalen, maar ben bang dat de tricolore er ook heel snel gaat komen. Ik snap nu zelfs niet waarom ik nooit naar Zenith zocht, ben diehard Omega lover maar moet eerlijk bekennen…
Mag de jouwe al weer gaan?
Heb je interesse
Nee
Zojuist deze binnen gekregen uit Slovenië via Uhrforum. De lizard Ko strap overgezet van de vintage Slava. Smoelt echt wel heel goed al zeg ik het zelf.

Lekker! Ik heb lang getwijfeld over de Tipo. Geweldig ding! Uiteindelijk toch genoeg stille interesse in de van @Gosz
Ja ik vond hem meteen een knaller
Onbegrijpelijk dat ik me niet veel eerder in het merk Zenith ben gaan verdiepen. Bleef altijd bij bepaalde merken hangen. Nu zit ik meer naar Zenith te kijken dan naar mijn favorieten merken.
Hahaha, heb je hem gekocht ??
… Ja ik ga hem volgende week ophalen. Moet dus wel nog betalen, dus laat ik zeggen hij is bijna van mij. En eigenlijk ben jij de Boosdoener Flippeke
Waarvoor dank uiteraard!!!
Hoe is het met jouw Zenith avonturen Willem? Kunnen ze je dronk aan?
Ik blijf terug komen bij deze, wat een ontzettend gave Zenith !!! Daytona verbleekt bij dit geweld
Still going strong. Merk wel dat ik de chronomaster sport veel vaker/sneller pak dan de Defy. Denk dat die laatste tzt wel gaat. Merk nu al dat ik hem laat liggen om hem netjes te houden. Begin vh einde
Met stevige drink avonden probeer ik voort mijn BB58 of seamaster om te doen. Dus kunnen de klappen beter opvangen
Zeker weten, prachtig!
Ik begin ook zin te krijgen in een Zenith. Heb al een Speedmaster dus een chrono maakt niet echt veel zin, al vind ik de chronomaster wel echt lekker. Misschien toch maar voor een defy gaan…
Mocht dit een skeleton betreffen mag je PB’en
Hij is gaaf idd maar een daytona vind ik toch ook erg fraai