Zenith only (Deel 3)

Het zit ook erg comfortabel.
Heb verschillende horloges op staal maar qua comfort gaat er voor mij niks boven rubber.

2 likes

Nog steeds genieten van mijn NA

15 likes

Dat is echt een topper :muscle:t2:

1 like

Ja ik ben normaal echt een Omega freak, maar moet zeggen dit is echt heel mooi afgewerkt. En de chrono werkt echt zeer mooi, ben onder de indruk

2 likes

De kwaliteit, zowel de afwerking als qua uurwerk, is echt heel hoog bij Zenith.

2 likes

Staat bij mij ook al langere tijd op de lijst maar elke keer niet het juiste moment :slight_smile:

Ik vind hem ook echt gaaf dus nogmaals veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Ja ik merk het, de tipo is mijn allereerste zenith. Maar ben aangenaam verrast door de kwaliteit :wink:

3 likes

Ja dat gevoel ken ik haha, ben nu weer verliefd op Cartier santos. Maar heb de vorige maand echt teveel horloges gekocht. Staat er nu net ene in het blauw, maar niet het juiste moment helaas

1 like

Heel gaaf.
Ik twijfel nog over deze Defy21 of de Chronomaster Original.

Vind hem wel zo mega gaaf, zeker met die diepte en de dubbele chrono. Gaaf stukje techniek.

1 like

Bedankt;-)

1 like

Heel veel draagplezier! Hij is prachtig :star_struck:

1 like

De balans in de plaat is ongekend bij deze. Ben ook wel nieuwsgierig naar de pasvorm, ondanks de maat. Hoor je eigenlijk alleen maar goede verhalen over.

1 like

Ja die balans is prachtig, dat was ook de aantrekkingskracht voor mij althans. Maar ook de textiel band draagt zeer aangenaam, alleen jammer dat iemand er zelf een extra gaatje heeft ingeramt ( kon ik zelf gedaan hebben )

1 like

Hij draagt voor mijn gevoel wel gewoon als een 43mm, maar dat vind ik geen probleem bij een ingetogen horloge

2 likes

pffff wat is die mooi,had ik geweten dat die te koop was :roll_eyes:

1 like

Lekker hoor!

1 like

Dan heeft diegene echt een hele smalle pols gehad.
Ik vind hem echt heerlijk dragen, krijgt nog steeds verreweg de meeste draagtijd.

3 likes

De site van Q-Watches in de gaten houden :slightly_smiling_face:

5 likes

:point_up: Dit dus :grin:. Ik heb uit betrouwbare bron dat er heel wat moois aan zit te komen !

3 likes

En ik heb al kinderpolsjes :wink:

3 likes