Als iemand ooit een (gebruikte) Zenith Defy Carbon spot in Nederland, app/tip me dan gerust. Die moet er ooit nog komen.
Zenith making moves.
Paar weken geleden in Antwerpen. Dat is geen Nederland, maar wellicht het proberen en de rit waard. Was bij Colman.
Als ik hem nieuw koop moet er wel 30-40% af eigenlijk. Dingen zijn tantoe duur . Head + rubber volgens mij 8 k. Op band 18 ofzo…
De meeste vragen zijn door mij gesteld…
Ben benieuwd of ze die productie echt kunnen opschalen naar het niveau dat Julian aangeeft…
Stap voor stap. Plek hebben ze zat, waar vroeger (begin 20e eeuw) 1200 personen werkten zijn het er nu pakweg 220. Machines zijn ook geen probleem maar hoe vind je tientallen horlogemakers in een dorp als Le Locle? Commercieel personeel kan vanuit huis of vanuit Genève werken maar productie zit in Le Locle…
Hij heet trouwens Julien.
Daarom de vraag in hoeverre de verdubbeling of meer die hij voor zich ziet in enkele jaren realistisch is tenzij hij dat vooral aan de opbrengst kant projecteert en niet op de productie…
Ja typo op de telefoon
Hij doelde wel degelijk op volume. Ik denk dat het hem wel zal lukken, tenminste zolang de vraag aanhoudt. Het gaat tenslotte over tienduizenden stuks, geen honderdduizenden, . Als hij zijn persoonlijke ambitie wil waarmaken, dan zullen ze zeker nog maal 10 moeten groeien dus dat wordt nog een andere uitdaging.
Fantastisch horloge
Zat er net aan te denken om 'm terug te kopen bij Jaap
Had er zelf een taupe alligator op/aangezet
Perfecte match met de prachtige wijzerplaat
Veel draagplezier
Gefeliciteerd ben zelf nog steeds fan van dit model en mijn variant wordt erg veel gedragen!
Heel gaaf, vooral door de maat. Heb toch wel moeite dat al die mooie modellen allemaal zo groot zijn.
Dan ben je nu officieel te laat … sorry …
Die mooie banden heb je nu over toch, dan kan ik ze wel overnemen
Dank!
… vooruit 🥲
Ontzettend leuk en interessant interview!