Zenith only (Deel 3)

Mooi geschoten, precies om 10 over 10!

5 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Eerste blik 10.52 uur.

1 like

Mooie band ook!

1 like

Ik moet eerlijk zeggen dat het irl een stuk beter te doen is hoor. Ligt er helemaal aan hoe het licht valt :smiley:

Onbegrijpelijk idd. Dan maar dragen :grin:

2 likes

Brrr. Sterkte daarmee.

3 likes

:rainbow:

40 likes

Grr ik sla mezelf voor m’n kop dat ik deze een paar jaar geleden niet heb opgepikt… zo’n uniek stuk! Prijzen zijn echt geëxplodeerd afgelopen jaar (vraagprijzen op Chrono in ieder geval, ik weet niet waarvoor ze daadwerkelijk van de hand gaan).

1 like

Mooi ding he! Ik heb hem dit jaar gekocht, dus ik heb de prijzen van een paar jaar geleden maar bewust genegeerd :grimacing:

1 like

Deze is echt heel cool! Lekker dat kleurtje erin

1 like

Super tof!!

1 like

26 likes

Het ging dus blijkbaar nog om die editie met rose dial voor het goede doel (tenminste 20% van de opbrengst) die ik hierboven al had laten zien. Ik heb hem nog niet besteld. Maar dat kan tot eind oktober dus nog even over slapen…

13 likes

Ik vind hem wel erg gaaf, maar deze kleur roze zou me op termijn wel gaan vervelen denk ik.

1 like

De kleur van het filmpje was roze dus had er een belletje moeten rinkelen bij mij. Het meer iconische uurwerk en de “retro” wijzerplaat in de A3817 is eigenlijk het enige waar ik nog voor zou gaan.

1 like

Ik vind m wel tof zo die plaat, lekker rustig met de kleur.

13 likes

Nieuwe aanwinst. Niet het horloge, maar de band. Flinke poot uitgedraaid, maar ik draag deze zo graag dat ik het voor de afwisseling toch gewoon heb gedaan. Mooie band met goede verstelbaarheid.

26 likes

14 likes

Dat kun je voor vrijwel alle ‘grote’ merken zeggen dus slaan is nergens voor nodig :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like