Elke chronograaf moet dat toch doen?
Lijkt me wel.
Elke chronograaf moet dat toch doen?
Lijkt me wel.
Volgens mij ook. Maar hij lijkt wel goed te resetten als ie binnen 15 minuten gereset wordt. Dat snap ik niet.
Is het de 400 of de 3600?
Ik denk het ook. Altijd naar 0
Heb jij btw ook gezien dat de chrono wijzer soms terug tikt naar een voorgaand punt als je de chrono stopt?
Wellicht Total loss
Dat is dus niet goed.
Nee…dat leek mij ook al niet.
Column wheel bedoel je.
Nee alles hoort gewoon normaal te resetten.
Jammer. Maar helaas.
Wel een mooi horloge zeg!
Hm?
Woow, wat een reactie. Zal niet meer woorden vuil aan maken.
Helemaal zeker kan je nooit zijn. Zo moest dit jaar in April al de Skyline skeleton voorgesteld worden maar door de supply malaise in combinatie met grote vraag werd die introductie uitgesteld naar Jan 23 (Geneva days). Waardoor de nieuwe Pilot reeks automatisch opschuift naar April (Watches & Wonders). Niemand heeft me dit uitdrukkelijk zo verteld maar ik meen het op te kunnen maken uit wat er “niet gezegd” werd in diverse gesprekken die ik had met Zenith management.
Soms heeft het gewoon te maken met het feit hoe hard je de reset knop indrukt (en of je eerst de chrono hebt gestopt). Als je te voorzichtig bent met de reset knop, kan het zijn dat de reset niet volledig is. Ik zou het een aantal keer bewust proberen en mocht het euvel vaak terugkomen, dan inderdaad laten nakijken of eventueel garantie.
Hierbij een poging. Ik ben niet zeker of je er veel uit kan afleiden, de kastvorm en lugs zijn immers nogal verschillend. Is er niemand met een Zenith tonneau in je buurt die je eens mag passen? Anders wordt het een rit naar de AD.
Ik herken dit totaal niet bij de el primero.
De reset knop zelfs zachtjes indrukken is een totale reset.
Mijn chronomaster sport doet dit ook. Gaat binnenkort ook weg om dit te laten fixen.
Klinkt toch als een (structureel) issue met het uurwerk dan.
Erg mooi en een fantastische foto! Wat is het ref van deze als ik vragen mag?
Thnx!
Ben idd van plan om de komemde week idd naar Adam te gaan om te passen
Prachtig horloge!!