Zenith only (Deel 3)

En terecht!!

2 likes

16 likes

Ahhhhh ik was je username even kwijt :slight_smile: Was gezellig afgelopen weekend!!!

1 like

18 likes

Dit mogen passen, niet mijne, maar ik moet mn mening bijstellen. Wat is dit mooi zeg. Echt waar, deze klopt. Zilver, subdials en dan de bezel. top! Sportief en -als fan van zilver- vind ik m cool en geen gevaar voor verveling.
Iets te dik maar verder trek ik mn woorden in over de chronomaster :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Schitterend die subdials en bezel…

Welke woorden… Ik bedoel… Kijk dan!

1 like

Mooi man, heb echt een zwak voor dit type horloges. Als je toch kijkt hoe die plaat verandert, ook omdat die rand anders is.

Voorbeeld:

7 likes

Blijft waanzinnig mooi, maar de mijne gaat helaas toch de deur uit. Voor mijn kleine pols toch net iets te groot.

1 like

Zonde! Steken de lugs echt “uit”?
Of is het meer een gevoelskwestie?

Ik ben er ook heel tevreden over. Blij dat ik 8 maanden geleden voor de boutique edition gekozen heb.

1 like

Het is echt op het randje, meer een gevoelskwestie.

1 like

16 likes

9 likes

Het seizoen is weer aangebroken voor m’n Zeniths. Na meer dan een half jaar! In de afgelopen week en de volgende de blauwe. Merk dat ik gedurende de dag heel vaak naar mijn pols zit te gluren zonder in de tijd geïnteresseerd te zijn.

:yum:

22 likes

Same here…

11 likes

Dat hebben we denk allemaal hier op het forum :grin:

4 likes

De Elite 6150 is zon topper, zeker de rose gouden uitvoering Heb zelf de blauwe variant Draag m te weinig omdat de dagen dat ik formeel gekleed ga zo beperkt zijn na COVID :wink:
Prachtige (deel) collectie

1 like

22 likes

20 likes

21 likes