Dank je
Gaaf model
Dank je
Gaaf model
Blijft tof toch
Hij staat je super Luuk!!!
Dank je Björn
Mooi man. Ik geniet nog bijna iedere dag van jouw Zenith. Goed dat je weer hier bent😂
Ja hoor
Haha dank je en snap je wat betreft de Zenith…dat is wel 1 van de mooiere
Vandaag is mijn Rainbow EP Mango teruggekomen van de Zenith spa. Een volledige service duurde precies 1 maand. De hele procedure verliep vlekkeloos behalve dan het terugzenden. Daar ging wat fout aan de Zenith kant (ziekte personeel) waardoor de zending pas 10 dagen later kon vertrekken. De reis met FedEx duurde slechts 1 dag.
De opdracht die ik afgegeven heb, was een complete service uit te voeren met uitzondering van enige cosmetische vervangingen of polijsten. Dus de wijzers en het glas heb ik niet laten vervangen, noch enig polijstwerk. Die waren wel opgegeven in het bestek (redelijke prijzen!) maar ik behoud graag de originele staat van het horloge.
Het hele loopwerk is geserviced inclusief het vervangen van de kroon en dichtingen. Ook opnieuw getest op waterdichtheid, inclusief 1 jaar garantie.
Prijs voor deze service beurt, uitgevoerd door de beste Zenith vaklui van de fabriek, bedraagt inclusief verzending €566. Dat is een zeer schappelijk bedrag vind ik!
Das inderdaad netjes.
Welke band zit erop? Die ziet er ook goed uit!
De band die bij de shadow wordt geleverd. Ik heb die nogmaals een keer gekocht.
Leuk om die Rainbows te zien.
klassieker