Zenith only (Deel 3)

Ik vind het een brilliant horloge.

8 likes

Volgens mij prima op voorraad tegenwoordig. :+1:

1 like

Ik heb m al een keer gedragen bij een gtg. Toen maakte deze niet zoveel indruk. Maar goed. Wellicht nog eens proberen. :grin::nerd_face:

@Sanderrr

Weet je nog? Juni 2021.

..

10 likes

Ik zag hem vandaag toevallig nog in een etalage, mooi horloge maar ik heb deze geen seconde gemist.

Uit het archief:

9 likes

Volgens mij alleen met witte plaat in Maastricht. Zag hem ook liggen.

En verdorie mag het hier niet zeggen maar zo naast de Polaris is de Polaris toch echt mooier :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mijn ex?

5 likes

Die Polaris ben jij twee uur later idd op komen halen! :sweat_smile:

2 likes

In ochtendjas, maar toch gekleed. :face_with_monocle: :smile:

11 likes

15 likes

Als allereerste post (moet me nog voorstellen :sweat_smile:) wou ik toch ook even men (tweedehands) Zenith captain elite delen. Moet er wel eens dringend een nieuwe strap opzetten… Dacht aan een blauw of grijze kleur :slight_smile:

26 likes

Net een champagne plaat!

Dacht toch echt dat die meer wit wit was.

Zeg maar zoals deze:

14 likes

Nice!

Prima strap die erop zit toch? En anders eens kijken bij molequin.

Nee totaal niet. Heb de twee naast elkaar gezien en was meteen verkocht voor de boutique edition.

2 likes

Te groot. PB me maar

:grimacing:

1 like

Ah wacht even ik zie het nu pas. Idd boutique editie.

Dat is inderdaad een andere plaat :+1:

1 like

Nog maar een keer. :grin:

20 likes

Ja ik ook en zou helemaal om zijn, maar ik mis toch (te) vaak een datum. Niet dat deze het horloge mooier maakt maar omdat ik deze gewoon elke dag gebruik.

1 like

Op zich wel maar de originele buckle past er niet op en die zou ik toch graag gebruiken. Dus dan is dat een ideaal excuus om voor een ander te kijken :).
Zal molequin es opzoeken! Heb ook nog een kortingbon van 50% voor hasnobounds. Dus daar was ik ook al aant neuzen :wink:

1 like

:drooling_face:

23 likes

Mooi hoor, een Elite met GMT functie. Kom je niet vaak tegen, Prachtig!

1 like

Wooow super mooi!

1 like