Zenith only (Deel 3)

@JohnWick

dit wat voor je? Ik draag hem nauwelijks, en wil wel eens een skeleton proberen.

9 likes

Ik bewonder je positieve kijk op het leven. Dit wordt gewoon bloeden voor John. En niet zo zuinig.

Erg fraai!
Hoe lang heb je hem al? Het bronze patineerd niet zo snel volgens mij door die coating?

1 like

Anderhalf jaar zowat. Nee, het is een soort behandeld “aged bronze” dus de kleur is stabiel. Misschien verandert dat bij diepe krassen maar dat mag iemand anders uitproberen.

Hij heeft diezelfde coating als mijn aged steel. Ik heb een onbehandelde volledig bronzen oris nu 1,5 jaar en die heeft ondertussen een volledig andere uitstraling gekregen. Dan is dit van zenith wel fraaier.

1 like

Zenith nieuw kopen is afschrijven en ieder model wordt na een jaar of 3 discontinued dus dat levert geen bonus op….geen lekker flippermerk…wel leuk om gebruikt te kopen.

4 likes

Ach ja c’est la vie. Hobbies mogen geld kosten.

Ik ben erg blij met mijn nieuw gekochte Chronomaster Sport. Ook al ga ik er op afschrijven :slight_smile:

19 likes

Als ik niet ga verkopen heb ik ook geen afschrijving.

1 like

26 likes

Verdubbel de prijs omdat het om jouw pols gezeten heeft man !!

1 like

Jouw foto’s zijn altijd een genot om naar te kijken. Naast mooie modellen ook geweldige foto’s :+1:

3 likes

Meteen na de foto gaat dat topmodellen handje van jou weer snel in de hyperbare container he @Rolopalooza

3 likes

1 like

Toen ik er een zocht vond ik er op staal geen <6K.

1 like

Ja klopt, de tipo kwam ik tegen.

2 likes

Hoe vaak doe je een manicure :joy:?

1 like

14 likes

23 likes

Oudje, maar wel erg leuk ook.

19 likes

Mooi, met zwarte plaat, zie je niet vaak.

1 like