Zenith only (Deel 3)

Lijkt wel wat op dit stoffig exemplaar Tom.

16 likes

:grin:
Afstoffen dan maar. Sowieso bijzonder dat daar zoveel modellen liggen die al lang uit productie zijn.

1 like

Zeker, die zwarte Espada links op de foto is ook gaaf.

3 likes

Ja die stalen Espada is mooi , vriend van mij heeft een gouden exemplaar met een bruine plaat, ook schitterend om te zien

1 like

Zit hij hier op het forum? Foto’s?

1 like

Nope, ik spreek hem waarschijnlijk as zondag, kan weleens vragen of hij ‘m meeneemt.

2 likes

Klinkt bekend, niet?:innocent:

2 likes

Oef, die rose gouden is erg mooi inderdaad! Ik doe het maar met deze:

14 likes

Daar zou ik ook heel tevreden mee zijn :sunglasses::+1:

1 like

Bijna 45 mm. Krijg de kleur van de wijzerplaat nooit goed op de foto

9 likes

20 likes

Nice :sunglasses:

De Zenith Defy El Primero is weer door m’n vingers geglipt
 bieding gewonnen - na 4 dagen vraag ik de verkoper wanneer hij verzonden wordt
 “Helaas kunnen we hem door een defect niet opsturen en moeten we de koop annuleren”. Ik zeg ammehoela, je hebt 'm op een ander platform voor meer verkocht

Nu maar hopen dat ik snel m’n geld terug krijg en toch maar iets anders kopen dan.
Maar op een dag zit ie rond m’n pols, weet alleen niet welke dag :upside_down_face:

Wees maar blij, zoiets op een veiling kopen is toch risico nemen. En dat voor een paar honderd minder?
Ik zou hem lekker kopen met een fijne beleving. Welk model zoek je?

Deze:

Maar heb al een Christopher Ward op het oog die vast ook niemand anders fraai vind :stuck_out_tongue_closed_eyes:

En het risico van de veilingsites snap ik, en ik ben het ook wel met je eens maar op 1 of andere manier heb ik een sterke klik met dit ding. Ik was op slag verliefd toen ik 'm voor het eerst zag. Het is de combinatie van ruwheid / ruigheid / geraffineerdheid (blijft een El Primero) die bij mij alle vakjes afvinkt.

Ik wacht gewoon, hij komt nog wel een x op mijn pad.
Denk trouwens niet dat iemand op het forum deze heeft.

Bijzonder model inderdaad.
Happy hunting, die ga je niet snel tegenkomen denk ik.

1 like

Onlangs op catawiki zien voorbij komen

1969, one original, one much newer

19 likes

Dit inderdaad.

Nice op leer!

1 like