Die daytona’s vind ik ook veel te duur hoor.
Zo rond de 12-13 is een Zenith als deze gewoon echt een leuke deal.
Daarvoor koop je een nog geen oude gouden speedy op leer en zeker geen gouden daytona van 2-30 jaar oud.
Die daytona’s vind ik ook veel te duur hoor.
Zo rond de 12-13 is een Zenith als deze gewoon echt een leuke deal.
Daarvoor koop je een nog geen oude gouden speedy op leer en zeker geen gouden daytona van 2-30 jaar oud.
het is nu een uitprobeersel bij Zuludiver geworden:
De enige sailcloth in de maat 19/16 die ik kon vinden
Mooi spul…
De cms is toch gewoon 20?
Klopt maar de band die gemonteerd is is 19/16, wilde dat gewoon aanhouden.
Meestal is het een leren bandje aan de El Primero, maar in de zomer niet. Twee maanden terug lag er na het betalen van de nodige invoerrechten een bijzondere horlogebandje op de mat.
Van Uncle een .Razor-Wire Straight End Bracelet (20/22mm) × 1
20mm,
Een 21mm uitvoering is niet leverbaar, net als losse onderdelen zoals bijvoorbeeld losse 22mm aansluitingen.
Deze zeer flexibele en comfortabele horlogeband past zeer goed bij de zomerse Zenith El Primero
Het op maat maken van deze band is wel een oefening in geduld, ook met de instructie filmpje op YouTube
Om een ‘gap’ te voorkomen heb ik uit twee rvs micro moertjes twee afstand busjes gemaakt. Ben er nog niet helemaal content mee, maar voor nu is het OK.
Staat je heel goed! Van harte! Mooi ding!
Heeeeeel gaaf deze Extreme Diver!
Wel een beetje aan de grote kant maar draagt door de relatief korte lugs toch kleiner dan verwacht. Daarom wat mij betreft niet té groot, maar moet hier wel even goed over nadenken.
Waar moet je over nadenken, blauw of zwart?
Staat je goed. Bij mij was hij echt te groot
De oranje vintage was qua maat perfect. Maar nog twijfel want echt wel opvallend
De band is nogal smaakgevoelig zeg maar, een beetje buddha to buddha armband-achtig. De ongelijke ruimteverdeling tussen de kastpoten vind ik persoonlijk de echte misser
Jij hebtntoch 19mm besteld?
Klopt, maar nagemeten een langere dan besteld en 18mm…