Zenith only (Deel 4)

Huh?

Ik weet eerlijk gezegd niet of ik hem (geldt ook voor de Shadow) erg geslaagd vind op deze band.

Maar misschien moet ik ze een keer in het echt zien.

4 likes

foto van op watchuseek

3 likes

Mmm. Ik denk dat ik het maar bij rubber hou.

3 likes

Vind het ook niet zo’n succes.

Ik vind het model kast wel erg fraai :ok_hand:

1 like

Ik ook. :+1:

23 likes

Super nice :star_struck:

1 like

Beter :+1: Best !

1 like

:point_up_2:

1 like

Erg gaaf deze!

1 like

Avondwissel, van de mooiste naar de leukste.

Ok, die zwarte en die Lupin 3 zijn ook wel leuk. En die covergirl … kutmerk … het houdt niet op.

14 likes

Veel beter! Ik heb zelfs de ladder band verkocht van mijn a385… ik vond het maar een rammelbak en de kast komt wat minder mooi uit ermee. Comfortabel of niet, het was niet voor mij. Geef mij maar een bandje :ok_hand:

17 likes

:sunglasses:

Pracht ook, deze. :ok_hand:

1 like

16 likes

Ik ben echt fan van de ladderband maar jouw lederen band staat erg mooi bij de wijzerplaat!!

Ik vind het “rammelen” erg meevallen maar ik mis wel een betere snelverstelling dan de ouderwetse springbar gaatjes in het stukje blik, genaamd sluiting. De band vind ik kwalitatief redelijk maar de sluiting zwaar ondermaats voor de prijsklasse.

2 likes

Inderdaad, de schakels zijn wel degelijk. De sluiting is echt niet meer vak deze tijd. Als excuus kan je zeggen dat het past bij de vintage charme, maar ik vind dat wat te gemakkelijk. Ik dacht wel dat de sluiting bij de nieuwere Defy Revival een stuk verbeterd is :blush:

Dank! Ik ben er ook heel blij mee. Ik heb de OEM leren band ook, maar die is niet zo mooi van kleur. Dit is een Bulang bandje, naam zou ik eens moeten opzoeken.

2 likes

30 likes

Lekker man! Staat je goed :sunglasses:

1 like

Na de vakantie weer een Zenith om de pols. Lekker hoor!

27 likes

Even een niet zenith vlinder gesp gemonteerd, zeer comfy op de bulang band en geeft toch wat extra!

:blush:

12 likes