Zenith only (Deel 4)

Altijd riskant met een Zenith, zeker in tijden waar zelfs Rolex onder list gaat. Maar ik ben benieuwd waar ze mee komen volgend jaar :blush:

2 likes

Zal waarschijnlijk geen Zenith zijn. Maar een Junghans Meister kun je wel eens voordelig op botsen.

3 likes

sinds kort deze topper in mijn collectie - man man wat draagt dit heerlijk

27 likes

Heel cool! Laat eens wat foto’s om de pols zien!

ff snel 3 plaatjes voor je geschoten, omdat je het zo lief vraagt :slight_smile:

mooiere polsfoto volgen vanzelf ene keer. deze zijn even snel uit het losse handje geschoten

23 likes

Bijzonder fraai en veel - verderlicht - draagplezier gewenst :+1:

Ik heb zelf ook getwijfeld over de Skeleton maar ben toch voor de Titanium gegaan. Nog steeds naar volle tevredenheid !

20 likes

Ha Ron,
Ja dat lijkt mij ook een heerlijke klok om te dragen. Enjoy!!!
sinds Juli van dit jaar heb ik Skyline de blauwe. Sindsdien helemaal om naar Zenith. Deze skeleton kon dat ook niet uitblijven. :slight_smile:

26 likes

Heeeeeeeeel mooi! Heb zelf de normale skeleton gehad en de zwarte ook eens om gehad, maar deze blauwe is echt het mooist van ze allemaal. Gefeliciteerd met de NA!

3 likes

Mooi hoor!

Ook een topper!

Gefeliciteerd beiden.

2 likes

Zo die blauwe is inderdaad ook erg mooi zeg! Mooier dan de zwarte ja, daar kan ik inkomen. Erg fraai!

Heerlijk stuk zo al op die foto’s! Wie weet komt er hier ooit ook wel eentje :ok_hand:

1 like

21 likes

In een mooi waals dorpje, herinnering aan vervlogen tijden…

2 likes

En hebben ze New Old Stock liggen?

Met de jaren ‘80 prijzen nog op :face_with_peeking_eye:

Oeh da’s een vraag die kriebelt.
Ze zijn ‘permanent gesloten’ maar er staat nog rommel in de etalage.
Misschien moet ik dat maar eens gaan uitzoeken…

1 like

Eens aanbellen, misschien kun je een lot kopen.

Iemand hier die ervaring heeft met de Pilot ( met el primero ) ?

Ik zat namelijk te denken om een Defy Chrono te kopen. Maar die is wel erg sportief voor elke dag. Toen zag ik te Pilot voorbij komen en was meteen verkocht.

Pro’s en Con’s ?

14 likes

Iemand dit wel eens in het echt gezien? De groene band icm met de blauwe plaat. en?

Ik weet het niet… ergens wel grappig. Wat vinden jullie?

zie mijn photoshop edit:

3 likes

Sorry, kan mij niet bekoren. Groen en blauw sowieso een no go qua kleurcompositie.

7 likes