Hij heeft de normale reverse panda zonder maanfase.
i know
Hij is mooi de nieuwe.
Elke boutique zal er toch wel krijgen? Zie ook covergirl en alle andere collabs?
Ja, de TH x Hodinkee Carrera Seafarer bijvoorbeeld is ook verdeeld wereldwijd met maar 125 stuks voor de Hodinkee shop. Die bruine Zenith x Hodinkee was ook verdeeld, 300 stuks is echt teveel voor Hodinkee.
Weet niet hoe het met de G381 is gegaan die ook samen met Hodinkee op de markt is gebracht.
Meteoriet is altijd cool! Maar zo gek, ik vind hem er erg saai uit zien zo monochroom, terwijl een zwart horloge dat weer niet heeft voor mij. Het lijkt echt alsof het horloge kleur heeft en hoort te hebben maar dat ze gewoon zwartwit foto’s er van hebben gemaakt.
Grappig. Ik had precies hetzelfde.
Dat snap ik. Met een diameter van 38mm kan het nogal een tonnetje op de pols worden
Hier ook hetzelfde gevoel. De maanfase had misschien wel “nachtblauw” mogen zijn om de boel wat te breken
Heb hem met veel plezier gedragen, maar ik ben me mentaal aan het voorbereiden op een afscheid. Het is een schitterend horloge, maar kennelijk niet eentje die bij mij voor altijd is. Merk dat ik meer voel voor iets anders.
Nooooooooo, don’t leave us.
Iedereen heeft zwakke momenten.
You’re such a good friend
Ja, zou dat het zijn?
Ieder horloge in de collectie heeft toch een seizoen waarin het beter is dan een ander?
Soms heb ik dat ook. Maar draag deze deze week weer met regelmaat en dan ben ik toch weer van team manufacture
Btw hele mooie foto’s van jou.
Dat bandje kan hij ook wel erg lekker hebben zeg!!!
Inderdaad. Is dat de band van de Shadow?
Dank. Wel lekker hard contrast
Ja. Heb daar 2 van. Dus dacht ach laat ik het eens proberen. Maar staat inderdaad goed.