Zenith only (Deel 4)

Prachtig! Waanzinnig mooie aankoop, gefeliciteerd!

1 like

Ik vind best wat hele mooie twin register EP’s in meer klassieke kasten aan schappelijke prijzen.
Waar komt het prijsverschil met de meer traditionele modellen vandaan? Iconische status van de tricolore?

1 like

17 likes

Inflatie, en afwerkingsniveau is ook wat gestegen de laatste 10j.

Simplicity done well.

26 likes

Vooral ook de uitgeslepen indices die je niet direct als dusdanig ziet op de foto

1 like

Die zijn echt zo goed gedaan. Maar inderdaad niet te fotograferen. Juweeltje dit.

Mijn 6 oudjes van de jaren 70 denk ik . Waarvan enkele NOS en volledig in Goud waarvan de prijs toenmalig tussen de 8-9000 Belgische Frank was .

13 likes

Heel gaaf! Ben wel erg benieuwd naar meer foto’s om de pols en natuurlijk praktijk ervaring na een tijdje dragen. Ik overweeg de grijze variant toe te voegen. Keep us posted!

2 likes

De wat?

Zeldzaam

1 like

Indices …. Streepjes voor de uuraanduiding

Ik weet wat indices zijn, en ik begrijp dat ze moeilijk op foto vast te leggen zijn, maar kan je een woordje uitleg geven bij hoe deze juist speciaal zijn?

1 like

Aha …. de indices zijn in de wijzerplaat “in/uitgeslepen” ipv opgelegd

Als je deze (sledhte) foto uitvegroot zie je wat ik bedoel bij bv 10:00/11:00 zidjtbaar

10 likes

Ach so. Bedankt!
Ziet er een heel mooi horloge uit voor schappelijke tweedehandsprijzen, maar ik begrijp dat ze wel heel groot zijn.

In 42 en 39.

Mooi. Ik kende enkel het model met de zonnestraal wijzeplaat, die vind ik minder.
In 39 mag ie op de lijst haha!

33 likes

27 likes

Fotootje gemaakt voor de Foto Challenge :smile:

Weet iemand of er after market rubber bandjes te vinden zijn die op de Defy Classic passen?

16 likes