Zenith only (Deel 4)

Die combinatie maakt me telkens weer blij als ik ze zie passeren!
Moet zalig zijn om deze rond de pols te doen en doorheen de dag even te kijken en glunderen :star_struck:

Blijven posten, share the hapiness! :heart_eyes:

1 like

Na 6 jaar weer een EP in de collectie. :smiling_face:
Vandaag opgehaald bij :ram: & :lemon: in M’tricht.
Heb wel m’n avatar hier moeten aanpassen, want heb afstand gedaan van de blauwe Elite 6150.
Je moet bereid zijn je lievelingetjes te vermoorden voor het hogere doel, zeggen ze dan. :cry:

Maar wat een heerlijke EP! :heart_eyes: :sunglasses:

41 likes

Schitterend!!

1 like

Die code werkt idd en komt bovenop de al 20% standaard korting wat doet vermoeden dat dit van buiten de EU komt ? Ik zie nergens staan waar het horloge vandaan komt maar wees voorzichtig want anders komt die 20% er weer bij als 21% import btw etc.

Prachtig en gefeliciteerd !

1 like

Gefeliciteerd! Nu snel bandjes hamsteren, want ongeveer alles staat hem! :heart_eyes:

En zo heb ik nog 10 andere foto’s met verschillende bandjes!
t

32 likes

Volgens hun website niet
https://miinto-customer-care.elevio.help/nl/articles/50-waar-komt-mijn-bestelling-vandaan

Originele verkoopprijs waarmee zij adverteren is wel misleidend, die A384 heeft een RRP van 9.6k en niet 12k, de EP original is niet 13k maar 10.4k.

Op C24 kan ik uit Spanje de A384 krijgen voor max. 6.9k.

Ook gaaf zeg, op die zwarte band!

1 like

Ja, dat is de herfst/winter favoriet denk ik.

1 like

Ze geven aan dat ze pas Na de bestelling de locatie aangeven, vreemd ? en vervolgens ; Internationale verzending en importkosten
Voor bestellingen die worden uitgevoerd door partnerboetieks buiten de Europese Unie worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Niet door hun misschien maar daar heeft de douane niets mee te maken dus houd er rekening mee dat die - 20% later weer + 21% wordt. En met de hoge RRP zoals @YY77 al aangeeft lijkt het meer op een sigaar uit eigen doos.
Toch ook raar dat een “luxe verzamelsite” betere prijzen zou kunnen bieden dan een AD ?

2 likes

25 likes

Heel cool deze zeg!!

22 likes

17 likes

16 likes

16 likes

17 likes

Wat is jouw polsmaat? 17cm?

Staat je goed!

1 like

Ik stuit net op een stukje tennisnieuws uit Frankfurt en zie dat Zenith een van de sponsors is. Ik wist niet eens dat zij überhaupt sport sponsoren!

2 likes