Zenith only (Deel 4)

24 likes

Helaas verkoper/ruiler heeft zich teruggetrokken. Blijft dus bij de Manufacture Edition voorlopig.

4 likes

Wat een drol. Mocht zeker niet van zijn ega verkopen :joy:

2 likes

13 likes

Zonde! HF verkopert? Was de prijs zo goed dat je hem elders niet voor zelfde bedrag kunt vinden?

1 like

Idd, zag ik ook bij mijn a384. Ben blij dat ik mijn a3817 op leer heb gekocht (en later voor EUR 381,70 ex verzenden een ladder erbij heb gekocht, waarvan het nog maar de vraag is of ik die er wel op ga zetten…).

Was een ruildeal.

2 likes

Echt die stalen banden van Zenith vind ik hun zwakste punt. Vooral bij de CMS…
Draag momenteel mijn IWC Flieger veel en dat komt voor een groot deel door de stalen band icm hun Easy X Change systeem terwijl ik mijn Zeniths mooier vind…

0 problemen mee. Als hij dicht zit is het prima tpch?

Draag jij ook geen 16600? Wat is dan het verschil?

1 like

Precies dat type band past prima bij een (neo) vintage horloge van meer dan 20 jaar geleden. Daar snap ik het en vind ik het acceptabel maar niet bij een nieuw horloge van 10k…

Ik snap in de eerste plaats niet dat die nog steeds niet verkocht is.

Kak. Dat model is trouwens ook mijn favoriet momenteel. Zo clean met die dials in dezelfde kleuren, en al helemaal op staal.

1 like

24 likes

21 likes

Vandaag eens gepast toen ik bij Colman passeerde;

Bij keuze voor een Zenith chrono, zou deze bovenaan staan; behalve mooi ontwerp, relatief licht en plat. Maar mocht er hier een nieuwe Zenith komen, dan toch voorkeur voor de robuustere Defy Skyline.

15 likes

Deskdiven vandaag.

42 likes

Oef schitterende foto!

1 like

Mooi!

Dat doe je toch alleen met een duiker?

2 likes

Op de nieuwe winterband. Goedgekeurd wat mij betreft.

28 likes

13 likes