Teaser NA
Defy
De staat is fantastisch van deze niet alledaagse Zenith.
Je moet wel echt van een âopen hartâ horloge houden. Denk dat de markt hiervoor relatief klein is.
Veel kijk- en draagplezier gewenst!
Ik vond vooral de secondenwijzer in het open deal erg geslaagd. We gaan het zien.
Maar hoe weet je welk wijzerdeel van de 3 de juiste seconden aangeeft?
Daâs een goede. gaan we uitzoekenâŠ
In dat geval zouden indexen ook fijn zijn geweest. Nu maakt het niet zoveel uit.
Heeft toch geen hacking seconde. Dus kies er eentje!
Maar wel iets van markeringen lijkt het;
Dat heb ik ook niet op mijn A386âen en A3818 maar ik vind het toch prettig om exact te weten waar de secondenwijzer is.
Mbt ladder band: via Zenith?
Nog niets terug gehoordâŠ
HA! Sounds familiar eerlijk gezegd. Ik wilde een ladder voor mijn A3817 die ik op leer had gekocht. Wil niet je de moed in de schoenen doen zinken, maar was kansloos verhaal om enige respons van Zenith te krijgen. Vind het over het algemeen bizar gave horloges - en ben sinds paar jaar dan ook helemaal âomâ - maar responsief zijn ze niet!
Ik kreeg opzich wel vlot antwoord maar van de verkeerde afdeling dus mân mail is doorgezet, nu maar even afwachten en anders kijkenen of het via s&c geregeld kan wordenâŠ
Ik heb juist hele positieve ervaring met direct contact maken met Zenith. Via de conciërge service gedaan?
Ook nog gehad ⊠gewoon gebeld en vragen of ze je doorverbinden.
Ik had steeds contact met Julie, aardige dame, maar wat overwerkt denk ik.
In eerste instantie contact met Adele van customer care service, zij heeft me door verwezen naar Luc.