Zenith only (Deel 4)

Wachten tot de jongste uit de kleedkamer komt. En dat mag effe duren

7 likes

Eindelijk! :slight_smile: Cool!

Broertje / zusje:

32 likes

Lijkt er wel op inderdaad. Is wel hip, beetje in de Tudor FXD stijl. Wellicht deze inruilen voor de Doxa Carbon. Al houd ik mijn hart vast voor de carbon-fee die ze hier bovenop zullen doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik verwacht €12k-15k

Aah wat cool! Daar ga je veel plezier aan beleven. Leuk ook die extra straps, ik wist niet eens dat er zoveel kleuren waren voor dat model.

1 like

El Primero day

24 likes

15 likes

je schrijft moonswatch verkeerd :slight_smile:

3 likes

Een beetje stil hier, zo komen we nooit aan Deel 5 !

17 likes

24 likes

Ik zou nog snel 600 Zenith foto’s kunnen posten?

18 likes

Heerlijk buiten

15 likes

Heb zelf niets met deze MP posting te maken maar ik denk dat er interesse is in het Rössler boek hier in dit toffe HF hoekje

5 likes

Straks nog opleiding geven aan de nachtploeg. Mailbox afgesloten en ff pauze.

15 likes

Lekker hoor, die witte!
Wat is jouw polsmaat? Bij mijn 17,5 cm pols drukt het eerste rubber bandgeleidertje de vouwsluiting wat naar de pols toe. Daar is het geheel dan wat dikker, zeg maar. Weet nog niet of dat het draagcomfort vermindert. Zo lang heb ik hem nog niet.

1 like

Dat herken ik. Ik ben geen groot fan van die sluiting op de rubberen band.

1 like

Jawel hè. Ik heb al eens dat eerste rubber bandje naar rechts verschoven, uit z’n beoogde positie. Dan zitten beide bandgeleiders wel direct naast elkaar maar de dikte bij de vouwsluiting is iets minder.

1 like

Ik snap wat je bedoelt. Dat werkt wel enigszins inderdaad.

Zelfde polsmaat hier. Ik heb weinig of geen last van die vouwsluiting. In mijn beleving zitten de meeste vouwsluitingen niet perfect, ongeacht het merk.
Ondertussen heb ik al een mooie selectie van rubberbanden aangelegd voor de Skyline. Het gemak van wisselen is echt wel top.
Nogmaals gefeliciteerd met die blauwe van je, foto’s zijn hier steeds welkom.

1 like

15 likes