Die ep Flyback is ook wel erg mooi!
Dankjewel, het is dan ook een van mijn favorieten.
Het is een iconisch en superstrak horloge met een zeer hoge afleesbaarheid. Moet ook, gezien de militaire toepassing die Zenith in gedachten had toen ze de Rainbow reeks aanpasten met de wensen van de Franse luchtmacht in gedachten.
Als het goed is mag ik binnen 2 weken meedoen in dit topic. Moet er even voor naar Duitsland, maar het zal hopelijk de moeite waard zijn. Nog meer mensen met deze in bezit:
Ja, op de titanium bracelet, topmodel van Zenith. Stoer en Stijlvol.
Heb deze ook en gaat nooit meer weg.
Succes met het uitzitten van de 2 weken.
Plaatje erbih…
Helemaal te gek!!!
Nog 2,5 uur te gaan en nog niets te bespeuren. Opvallend is wel dat ze alle IG posts hebben gewist en er nu nog slechts 1 is overgebleven.
Mooie combi zo! Is dat het bandje van de shadow? Lijkt er wel wat op.
Ja zelfde bandje als die van de shadow.
Dat is rigoureus, alle posts verwijderd en een verhaal geschreven over de begindagen. Waar gaat dit heen?
Als ik zou moeten gissen (wat het geval is), zou ik zeggen dat dit kadert in een nieuwe strategie van LVMH waarbij al hun horlogemerken opnieuw gepositioneerd worden. Ook de aanwezigheid van TAG-Heuer als hoofdsponsor F1, zal hiertoe misschien aanleiding hebben gegeven. Maar dat is enkel mijn persoonlijke gok. Tegen dat Watches & Wonders plaatsvindt (4 April) zullen we waarschijnlijk pas het hele verhaal te weten komen.
Leuk artikel op Fratello over vintage Zenith modellen…
Zeker een leuk artikel en prachtige exemplaren. Maar met 5/5 chrono’s en 4/5 El Primero’s doet dit geen recht aan de rijke historie van Zenith.
Ik zou 2 EPs vervangen door bijvoorbeeld:
S.58
en een
A3630 Sub Sea
(plaatjes van internet geplukt)
Ben wel benieuwd welke modellen jullie graag in dit rijtje hadden willen zien.
Deze A3634 had ik graag erbij gezien. Plaatje van het N.O.S. exemplaar wat ik ooit heb gekocht maar helaas nooit heb mogen ontvangen (verkoop werd teruggedraaid door eigenaar).
Prachtig met die dunne bezel…