Zenith only (Deel 4)

13 likes

Ik mag zo de mijne ook weer ophalen🥰

1 like

Die is niet zo gek lang weggeweest dan toch?

Ze is sinds deze namiddag in huis :partying_face:
Zien of ik morgen een fotootje kan posten. Maar terug lid van de Zenith club. :+1:

4 likes

Neen, 18 Oktober weggebracht zag ik vandaag op de bon.

Meevallertje.

Mijn 2e Zenith die na ong 5 weekjes terug was van reparatie onder garantie in de fabriek.

De mijne is zaterdag via de ad naar zenith. Met een beetje mazzel dit jaar nog terug dan :crossed_fingers:t2:

1 like

One can only hope :wink:

1 like

13 likes

Fotootje van deze namiddag. Heerlijk horloge, ik durf zeggen de favoriet momenteel :blush:

20 likes

Hier ook nog ff 2 foto’s omdat ik blij ben dat hij weer terug is.

Nu op een Artem bandje.

28 likes

44 likes

gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:
Terug na 3 maanden voor een complete service in Zwitserland.

17 likes

26 likes

Heb je hem al? Graag wat real life foto’s. Foto in zonlicht durf ik niet te vragen (er van uit gaande dat je in NL of BE woont).

Wat bedoel je met real life foto’s?
De bovenstaande zijn ‘life’ gemaakt in mijn living en dan direct gepost.
Heb er ook een paar hier gepost:

1 like

Fantastische kleur :heart_eyes:! Nogmaals gefeliciteerd

1 like

Daarmee bedoelde ik foto’s van het horloge in een natuurlijke omgeving, eventueel op de pols en met daglicht. Dat geeft vaak een heel andere impressie dan onder neon licht.
Dat incoming topic met ook statische foto’s had ik nog niet gezien, dank voor het delen.

En ook nog gefeliciteerd met deze fantastische Chronomaster, ronduit prachtig vind ik!

Alle foto’s , hier en bij incoming, zijn met daglicht gemaakt, geen kunstlicht. :+1:
Polsfoto’s komen later zeker.

Dank! Ze is een beauty. :heart_eyes:

1 like

Dikke dank u :+1:
Ben erg blij dat ik nog eentje te pakken heb gekregen. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like