Heb hem sinds een paar uur op maat. Dit is niet te vergelijken met wat ik hiervoor had.
Totaal ander horloge, en de band en wijzerplaat is schitterend.
Beter, slechter? Je hebt intussen al serieus spul zien passeren om te vergelijken.
Persoonlijk voor mij is dan deze beter… je moet wel geluk hebben met de fit van de band want geen snelverstelling.
Sluit aan bij mijn ervaring. Top afwerking, nog weinig gezien die in de buurt komt onder de 10k; maar de sluiting van de stalen band is een gemiste kans.
Het is dan ook niet zo dat iedereen deze zal kopen/dragen zoals de typische modellen. Dus ik kan er mee leven…
Waar! En ik moet hier ook niet over geld lullen, slechte eigenschap!
Het is een schitterend horloge! Feit
Onbekend is onbemind
Geld toch voor 99% tegenwoordig.
Verlies en winst heb je pas bij verkoop
Het zijn geen warme broodjes! Maar hij blijft prachtig en ik ben blij dat ik ‘m (gehad) heb. Ik merk alleen dat horloges op leer niet beklijven. De stalen band past volgens mij wel maar die tapert niet, en dat vind ik er niet uitzien.
Het is niet het horloge, maar mijn onrust. En dat maakt de hobby duur
Oh. Degene die ik ooit zag op een 38mm el primero was overal 20 mm. Is dit een nieuwere wellicht.
Is diegene voor de ZEP original. 19mm naar 16mm vermoed ik.
Prijzig, maar mooi in zomers weer.
Ja klopt, die heb ik eerder gepast ooit. Dan denk ik dat de manufacture op staal wel mooi is. Maar prijzig idd.
Welkom terug!
Die uit het blauw gedeelte of weer helemaal nieuw? Gefeliciteerd in ieder geval!
1 van de mooiste! Proficiat
Gefeliciteerd en welkom bij de Manufacture club
Geniet ervan!