Weer als nieuw
Wat heeft hij eigenlijk gedaan? Een normale Ti kast zwart geverfd met een penseel? Of een echte Shadow kast proberen te repareren?
Volgens mij heeft hij geprobeerd hem te satineren
Vrijwel geen gebruikerssporen
Ik denk polijsten
Advertentie lijkt (gelukkig) verwijderd. Waarschijnlijk gemeld door iemand.
vreemd, waarom zou je dat melden ?
ah ja verkopen als nieuw terwijl die flink gepolijst is
Hoe verhoudt de Original zich tov een revival in afwerking en draagcomfort?
(Vraagje voor de mensen die beiden hadden/hebben)
Original is de huidige kast of de oude 1969? En met de revival bedoel je de A384/5, enz?
De huidige ‘original’ vs de huidige A385.
@brick zijn Manufacture en shadow komen in de buurt of mijn A386’s en covergirl. Weet niemand hier die en 'n A384/5/17/18 en 'n 1/10 uitvoering heeft.
Welke bedoel je?
Goh, de moderne versies. Ik neem aan dat van de original de kast gelijk is aan die van de Manufacture.
Ja. Die is gelijk.
Is het boek een aanrader?
Gelijk. Afwerking is idem.
Draagcomfort vind ik de a384/5 zelfs lekkerder dragen dan de 386
Ik vind het een fijn boek met een duidelijk overzicht van de geschiedenis, veel foto’s en overzichten van modellen en uurwerken. Alleen jammer dat het al een tijdje oud is, het stopt zo rond 2000. Zou graag een nieuwe druk willen zien.
Er is ook een ander Zenith boek (let niet op de prijs, die is van 2015), van Joel Duval. Meer een leesboek met prachtige foto’s, niet iets om zaken in op te zoeken maar ook erg, erg mooi.
Omdat ze zo verschillend van opzet zijn zou ik ze gewoon allebei kopen
Maar die prijzen… Ze zijn lastig te krijgen en als je er geen €800 voor wilt betalen dan heb je mazzel als het je lukt om er eentje rond de €100 te krijgen.