Nee, via Frankrijk naar Nederland. Dus BTW inbegrepen.
Denk dat ze je smaak voor bijzondere straps niet weten te waarderen en dus geen risico willen lopen….
Ik kan ze wel smaken. Suggesties voor bij een A385 zijn welkom.
Haha, als iemand het kan maken ben ik de beroerdste niet.
Ik heb ook via Frankrijk mijn armband en nog wat andere zaken toegestuurd gekregen.
Mooi man, een Prime, top!
Fratello heeft een hands-on gerecenseerd van de nieuwe triple calendar. Hoewel ik over het algemeen mijn eigen plan trek en sch**t heb aan andermans mening, zet dit artikel me wel aan het denken. Had al wat twijfels bij de bracelet en de draagbaarheid ivm de positionering van de lugs en precies dát wordt hier onderstreept.
Snel maar eens live passen om een eigen inzicht te creeeren! Al met al qua looks nog altijd een pracht van een horloge imho!
Dezelfde band als op de CMS, die band draag ik ook nooit…dit is een horloge om op leer te dragen. Vind de grijze erg mooi!
Ik wilde eigenlijk afscheid nemen van de manufacture. Maar na het zien van deze foto’s niet meer
Ik ga ook de originele strap maar eens dragen!
O.a. daarmee dat de ZEP Original beter draagt op leder.
Leer is voor in de auto en de slaapkamer
Maar hey jullie hebben gelijk. Denk ik. Die stalen bracelet is niet bepaald de USP van het horloge
Ben blij dat ik iets teweeg heb kunnen brengen!
Soms kan het leven zo gemakkelijk zijn
Ik heb de oude zepperderzep lang gedragen op staal. Vond het heerlijk dragen. Lekkerder dan op leer
Nb triple calendar is natuurlijk wel iets dikker. Dat kan natuurlijk ook de reden zijn.
You chose wisely grasshopper.