Zenith only (Deel 4)

Staat dit in de Dikke van Dale?

1 like

Dit is er typisch zo eentje die mooier wordt met de jaren :slight_smile:

1 like

Mag hier ook weer meedoen na mijn laatste aanwinst :star_struck:

33 likes

Geniet er maar even van. Woensdag is de pret weer voorbij :joy:

7 likes

Dat is wel erg ver in de toekomst. :see_no_evil:

2 likes

Maandag dagje vrij, dinsdag op marktplaats, woensdag verkocht. Dat was mijn gedachtengang zo een beetje :money_mouth_face:

2 likes

Ik gok morgenavond in het blauw.

2 likes

Heren,

Bedankt voor de goede zorgen :smiling_face:

Alles is mogelijk bij me dus wacht in spanning af…

Even wachten met te koop zetten tot de mijne verkocht is he! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Gefeliciteerd, supermooi horloge, draagt heerlijk maar veel mensen waaronder ik hebben wat moeite om de band goed te krijgen…dus mijn skeleton heeft het een jaar volgehouden, gewoon omdat het een heel mooi horloge is.

1 like

Dank je en hij is prachtig. Heb de Skeleton ook gehad maar deze is wat rustiger…

Bij mij past de band nu helemaal goed, heeft misschien te maken met het weer nu, dus eens kijken hoe het gaat lopen.

Zou wel graag een rubberen band hierop willen zoals bij mij Skeleton als extra, vind die combi ook prachtig :star_struck:

Toeristen uitlaten dus een Zenith om ipv een Rolex…

14 likes

Gepast bij de boutique net, past goed op mijn 16.5cm pols, niet te groot en een beetje dik maar ik de A386 kasten gewend.

2 likes

Stil hier…

20 likes

Van waar heb je de band?
Heb hem op staal

Heb staal ook maar daar heb ik een haat liefde verhouding mee. Deze custom laten maken bij Jacobstraps in Spanje. Helaas wel lange wachttijden.

Zag deze van hem vandaag op insta voorbij komen, cordura voor een zep.

Ze worden echt custom voor je gemaakt dus je kunt lengte ook aanpassen wat wel handig is als je een Zenith vouwsluiting hebt…

1 like

9 likes

heel mooi
heb volgens mij al eens een keer een strap bij hem laten maken
zal eens kijken bij hem

1 like

26 likes

Top, erg mooi :+1:

1 like