Knap. En mooie foto ook trouwens!
Dank je
Ah hier in het blauw opgepikt? Mooi hoor!
Jammer van die kleur plaat.
Nope. Deze is 39mm.
Mooi! De zwarte is wat te kleurloos, een volledig blauwe zou wel eens heel mooi kunnen zijn
Die bestaat hè… het vorige model is er in blue ceramic.
3mm maar wel een verschil van formaat!
Ik vind blauw en wit toch wel een goede combi altijd. Ik denk dat de plaat in het echt erg donker is en dus vaak zwart zal lijken.
Ik heb dat vorige keramische model los gelaten. Ik kan er niet over heen stappen dat de bezel mooi brushed en polished is en de case helemaal mat is. Alsof de bezel en case niet bij elkaar horen. Met de Skyline is dat wel mooi matchend.
Jammer zeg! Wat een monster.
Zonder opties hè.
Wel klein prijsverschilletje …. 18K voor die nieuwe witte, allememachies hé!
Ja de Ceramic Skyline is niet goedkoop. Ik denk dat het grote verschil komt door de El Primero movement vs. Elite en de full ceramic bracelet + rubber vs. enkel rubber. Maaaar ze dalen rap in prijs hoor. De zwarte ceramic zie je in Amerika en Japan al voor rond de 12k. Dus geef het een paar jaar en hij zal ook onder de 10k zijn.
Gisteren viel het kwartje opeens. Ik zag dus op de foto’s van de prototypes toen de Classic was gepresenteerd dat de ceramic modellen ook een brushed en polished case hadden, maar dat het uiteindelijke productiemodel dat dus niet had. Ik heb dat nooit begrepen, tot gisteren
De Skyline komt op een ceramic bracelet dus logisch dat alles bij elkaar moet horen en in elkaar over moet lopen. De Classic ceramic komt echter alleen op rubber. Door de case mat te maken past het beter bij het rubber, de case lijkt zelfs op rubber daardoor. De bezel en de dial is daardoor iets dat er extra uit springt. Dat is mijn theorie