Wel zuinige verpakking, ik kreeg gratis 2 springbars van hun via Fedex opgestuurd:
slechte zeehavens in Zwitserland…
Hoogstwaarschijnlijk export vanuit Hong Kong voor tax redenen, maar de productie ernaast in Shenzhen.
Het zou me ook niet verbazen dat de kasten ook uit die regio komen.