Zenith only (Deel 5)

Dit vind ik werkelijk zo prachtig :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb wat anders op het oog waardoor ik niet afgeleid mag raken, maar deze maakt het ernstig lastig…!

6 likes

Had hem ook al gespot. Echt eens iets anders en vreemd genoeg voelen die schijfjes in zwart ook logisch op een witte plaat.

Ook Zenith?

1 like

Ik vind ze ook niet storend, past wel bij het ontwerp. Het is overigens origineel (of beter gezegd: alle bekende exemplaren op het www hebben dezelfde zwarte schijfjes, dus origineel naar ik aanneem :slight_smile: )

Het uurwerk in basis wel :upside_down_face:

Edit: hoe prachtig en uniek (150 pcs) deze Zenith ook is, hij overlapt behoorlijk met mijn Ebel chrono. In mijn collectie zit wel meer overlap, maar dit is een niche dus dan speelt - helaas - de courantheid voor mij ook wel een rol…

1 like

25 likes

Ik zou voor mijn 38mm chronomaster een stalen band willen zoeken. Forstner heeft alternatieven nu, maar zijn er nog op de markt?

Ik vind de Zenith band eigenlijk niet echt bij het ontwerp passen. Jammer dat Forstner hun ladder niet hiervoor aanpast.

Misschien kunnen we hun mailen als we aan bijvoorbeeld een 10 stuks raken dat ze wel iets op de cnc willen leggen :zipper_mouth_face:

2 likes

20 likes

13 likes

Ook vandaag weer m’n Zenith NA om de pols :star_struck:

19 likes

11 likes

Voorlopig zal die wel aan je pols vastgeplakt zijn :grin:

1 like

Haha, zeker!

1 like

End game

1 like

Super tof. Maar wat een geld :see_no_evil:
Is natuurlijk een mooie set. Maar dit is kopen om nooit meer te verkopen.

1 like

Tja wat de gek er voor geeft. Wel uniek (150 stuks).

Zeer niche dus idd kopen om nooit meer vanaf te geraken

1 like