De 39 draagt inderdaad ook zeker niet groot, dus ik kan me perfect voorstellen dat de 6150 ook perfect ok is.
Ik heb voor mijn Elite een kandidaat koper en ik twijfel omdat ik deze niet veel draag, maar hij is wel fantastisch mooi
De 39 draagt inderdaad ook zeker niet groot, dus ik kan me perfect voorstellen dat de 6150 ook perfect ok is.
Ik heb voor mijn Elite een kandidaat koper en ik twijfel omdat ik deze niet veel draag, maar hij is wel fantastisch mooi
Krijg je spijt van. Ik draag m ook (te) weinig maar idd veel te mooi om weg te doen
Blauw bestond reeds als reversed panda. Nu ook tricolore blijkbaar.
Wel tof!
Kleur is gaaf, alleen is het uurwerk niet iets wat mij aantrekt.
Iemand hier ervaring met Zenith klanten service? want hun communicatie schittert van de schillenhut achtige kwaliteiten…
Paar jaar terug zeer over te spreken, recentelijk niet meer top, ik ga dan gewoon naar Pertijs voor hulp met de juiste springbars en accessories.
Gewoon bellen. Ze lijken daar wat overwerkt.
Krijg ze niet te pakken, inmiddels is er wel gereageerd per mail/klantenservice door mr Mahop maar alle contact/levering gaat zo traag …
Je schept ergens geld in en dan hoop je maar dat het goed komt😅
Volgens mij is Mr Mahop de enige die de boel draaiende houdt. Ben zelf ook in iets verwikkeld en je moet inderdaad geen haast hebben. Enige vasthoudendheid is gewenst.
Ik bagatelliseer het enigszins, maar ik kan me voorstellen dat als je zojuist 8 tot 12k hebt uitgegegeven voor een mooie Zenith, dat je de lat een stuk hoger legt.
Best wel wat. Hoe zal ik het beleefd formuleren? Bij Zenith meten ze de tijd, niet de wachttijd.
Onlangs een Squale band besteld in Duitsland,daar wordt je voor die paar honderd euro gewoon netjes stap voor stap op de hoogte gehouden, dat doe ik zelf ook met m’n eigen klanten, hoe moeilijk kan het zijn!
Bij Ali express met een item van een euro wordt je nog beter op de hoogte gehouden. Het komt wel goed maar volslagen onverwacht en zonder communicatie…
Kreeg vandaag bericht dat er vrijdag as zowaar een bracelet naar me toe komt