Zenith only (Deel 5)

Pwoahh schitterend, maakt 'm helemaal af :star_struck:

1 like

Draag comfort is echt top notch! Het totaal gewicht is eigenlijk nagenoeg perfect :ok_hand:

13 likes

Hoe lang was het wachten op de band? En reageerde Zenith beetje snel?

2 likes
1 like

Met horten en stoten vanaf begin maart ongeveer maar vanaf het bericht dat de band voorradig was ging het redelijk snel ± 2.5 week.
Het mail verkeer met Zenith verloopt rommelig vindt ik persoonlijk maar het is goed gekomen dat wel…

1 like

Hahah helemaal mee eens!!

1 like

Gelukkig!!

1 like

28 likes

Wat blijft dit toch een gaaf horloge!

1 like

18 likes

17 likes

Het zal wel aan mij liggen, maar ik word kapot gespammed met artikelen over de nieuwe Zenith ism time + tide.

Ik vind hem veruit de mooiste van het trio, maar wat vinden jullie er van?

5 likes

Dus je hebt deze in de verkoop maar besluit om nog een, wat is het €500 er tegen aan te gooien voor een bracelet?

:sweat_smile::joy:

2 likes

11 likes

Ik denk eerder aan het dubbele. Zenith is belachelijk duur met (stalen) banden.

2 likes

Niet gering in elk geval.

Had deze graag gehad op de shadow. Maar toen was die er nog niet :sweat_smile:

3 likes

Blijft
Een
Topper!

1 like

Slechts €900 eurootjes voor de band dus das een vrij absurde prijs maar nu ie er eenmaal op zit moet ik zeggen, het is wel af, heel erg mooi afgewerkt en comfortabel! Dus de onrust is wel wat getemperd.
Verkoop is ook niet interessant, heb wat dat betreft al genoeg over de balk gegooid, maar een paar honderd euro meer onder uit de kan krabbelen heb ik gelukkig niet nodig voor m’n levensvreugde.
€100 erbij vindt ik ook altijd zo’n ego kneuzer maar als daar je balletjes wat strakker van in je broek gaan zitten , geluk ermee!
Ik zie wel wat er op m’n pad komt, ben er niet emotioneel aan gehecht dus dat scheeld.
Ok genoeg sjieke praat, hier een plaatje

8 likes

Zij die kleiner en minder waard? :joy:

1 like

Klopt, ook als je er hard mee gooit komen ze minder hard aan​:joy::joy::joy:

1 like