Van harte ermee! Ontzettend cool horloge. Leuk dat ze een beetje los komen hier. Enjoy ![]()
En?
Ik ben heel blij dat hij bij een medeliefhebber terechtgekomen is, dus het is met plezier gedaan ![]()
De sunburst van de wijzerplaat is 1 van de mooiste die ik al gezien heb en de kast is prachtig in zijn eenvoud. De Elites zijn vaket ondergewaardeerde pareltjes in de Zenith catalogus geweest en ik sluit niet uit dat er ooit nog eens eentje komt hier.
En hij is inderdaad niet goed te vatten op foto, zoals wel vaker met horloges die mooi met het licht spelen. Dit was mijn beste foto denk ik:
Geniet ervan alleszins, fijn te horen dat je er blij mee bent ![]()
Tja, en?
Contact gehad met een online verkoper. Over en weer gepingel. Uitgekomen op een acceptabele prijs. Momenten van, ik vind hem super tof! Tot momenten, te heftig? Gaat dit vervelen? Wanneer te dragen?…
Dus nog niet verder gekomen en twijfel …
Voor wat het waard is: ik moet me ertoe zetten hem niet continu te dragen. Gewoon een klassieker die heel vaak kan. Los van de kleurstelling is hij ook erg compact.
Uiteraard moet je hem wel echt willen. Als er voor de koop al twijfel is: niet doen.
De maat en kast, 100 punten. Oranje is mijn lievelingskleur. Ik zat bij de AD met meerdere mooie horloges maar pakte deze het meeste op. Gewoon nog een nachtje of 2 slapen en maandag ….
En maandag naar de dealert.
Wat @Mojo zegt. Kan eigenlijk altijd.
Nu is oranje helaas niet mijn lievelingskleur maar eerlijk is eerlijk: kast band en dial icm glashoogte zijn prachtig. ![]()
Mmmmmmooi!
Weer een kunststukje van Zenith, en ik hoop voor ze dat hun merk aansprekend genoeg is om zich werkelijk in deze premium+ markt kunnen manifesteren.
Maar nog meer hoop ik dat ze aanwezig blijven in de markt van mooie, betaalbare modellen.
Het ziet er uit als een technisch hoogstandje maar om nou te zeggen dat ik het een mooi horloge vind… Krijg een beetje Richard Mille vibes.
![]()
220k euro en 207.5k dllr. Dan zou ik naar het GWK rijden ![]()
Komt waarschijnlijk omdat USD prijzen nog zonder sales tax zijn (afhankelijk van de US staat waar het gekocht wordt).
Nieuws is dat ik een 40mm panerai heb besteld ![]()
Zenith is nog niet helemaal uit mijn gedachten maar ik ben zeer afwachtend merk ik bij mezelf.
Groet