Zenith only (Deel 5)

Charles Vermot Special Edition:

15 likes

:heart_eyes: :smiling_face:

33 likes

Wonderschoon!

1 like

Die doet je forumnaam eer aan :+1:

1 like

Urgh.

image

2 likes

Waar heb ik die eerder gezien? :thinking:

1 like

Goede vraag! Een heel mooi horloge iig.

12 likes

21 likes

Wat een plaatje blijft dat zeg. Knalt eruit! :star_struck:

1 like

20 likes

Deze is echt mooi! Heb je hem ook op staal? Lees hier en daar dat die naar verhouding wat minder zijn qwa sluiting… Is het echt zo dramatisch als men zegt, of is het niets meer dan geneuzel door niet liefhebbers? (Wil binnenkort eens zelf een chronomaster original passen als ik in Amsterdam of Breda ben)

Ik heb ook deze nog, je bedoelt dat de vouwsluiting niet comfortabel is?

10 likes

Ik lees op internet dat de stalen band van zenith niet de beste sluiting heeft, benieuwd wat jullie ervaring daar mee is? Weet ook niet zo goed wat men daar mee bedoeld, als het kwa comfort of kwaliteit is.

Neemt niet weg dat ik er zelf ook 1 wil aanschaffen😁

1 like

Ik heb de ladder band en niet die moderne band op mijn EP’s. @willemC heeft bv wel de moderne band.

2 likes

Band en sluiting zijn prima @Marksteven
Echter kost dat bandje ongeveer 1000 euro los en dan valt er wel wat op aan te merken daar naar kijkende.

Maar sluit goed, schiet niet open en snijdt niet. Moet er alleen niet meer van verwachten. :grin:

2 likes

Kijk dat is tenmiste al informatie waar ik al iets mee kan. Ben erg benieuwd, vind dat zenith echt wel een mooi merk is met mooie historie, en heeft wel een paar mooie modellen gefabriceerd in het heden en verleden.

1 like

Voor die prijs had er een on-the-fly verstelling in mogen zitten.

En ook draagt het horloge op de stalen band opmerkelijk groter.

Los daarvan wil ik een zwarte ZEP in mijn collectie om mijn ongebruikte stalen band op te gebruiken :sweat_smile:

1 like

Zo heeft ieder horloge wel weer iets… en als er ooit het perfecte horloge gemaakt wordt… dan wil ik hem denk ik niet omdat iedereen hem dan al heeft😅

1 like

Het perfecte horloge is pokkesaai. Wat het dan ook weer niet perfect maakt :sweat_smile:
Zoeen heb ik ook, en komt ook geregeld om de pols.

De ZEPs moet je eens passen. Als ze goed zitten op je pols is er weinig beter te vinden. @Brick zal je een Patek proberen aan te smeren, en @TagEd een TH glassbox. Maar diep vanbinnen willen ze een El Primero.

3 likes