Geleverd met papieren ‘op zijn Italiaans’. Ergo: geen datum of bedrag ingevuld om de fiscus maximaal om de tuin te leiden
.
Eerlijk gezegd weet ik het zelf niet
Van de bezel werd wal al eens gezegd bakeliet maar ik denk dat het toch iets richting plastic is ![]()
De plaat kan porselein zijn maar geen idee.
En het feit dat er amper documentatie over bestaat maakt het wreed lastig.
Er zijn nog modellen in die Bologna reeks maar deze komen in iets grotere aantallen voor en daardoor iets meer info voor handen.
Van deze …. Ik heb er maar 3 gezien op 10 jaar. En dan bedoel ik alle forums, eBay, chrono24, veilingen.
Ik heb er 2 van die 3 ![]()
De eerste kocht ik jaren geleden, het was de eerste die ik zag. Later duikt er zo nog een model op maar dan full set en nooit gebruikt.
Ik kocht hem van een dealer in Italië die hem al 25(?) jaar in een kluis had liggen maar al bijna even lang geen zenith dealer meer was.
Enfin, ik kwam met hem in contact en na wat heen en weer chatten wou hij hem toch verkopen.
Geen seconde getwijfeld ![]()
Heel interessant dit.
Had nog nooit van deze Bologna serie gehoord en dacht altijd dat de Rainbow (en de De Luca’s) de eerste reeks was met de herintroductie van de El Primero.
Weer wat geleerd,top dit!
![]()
![]()
Is mijn post op WatchProSite ![]()
De mooiste!
![]()
Dankjewel, vind ik ook! Superhappy mee.
Ik herkende je HF alias niet, maar jij bent waarschijnlijk Bruno?
Wel een tof ding hoor, jeetje ![]()
Klopt ![]()
Lang geleden hè, als je nog eens richting Antwerpen komt… WhatsApp dan effe!
Is toch nét niet imho, ik mis de paddle chronowijzer en de decimaalschaal alleen maar esthetisch.
De paddle maakt hem leuker.
De Lapis triple calender ook gepast. Net iets te dik voor mij…