Zenith only (Deel 5)

19 likes

Dit is wel mijn grootste kwijl topic. Wat zijn ze mooi.
Toch jammer dat zo weinig EP captain blue voorbij komen. Ze zijn hier wel op het forum.
Liggen toch niet te verstoffen ergens in een verzameling?

1 like

Gister binnengekomen na wat opstartproblemen, maar ik ben er helemaal blij mee :slight_smile:

14 likes

@Meistersinger wat doe je nou?! :dizzy_face:

3 likes

Ja ik weet het, maar je moet toch keuzes maken. Ik houd erg van dresswatches maar draag ze niet in verhouding met hoeveel dressers ik heb. Deze bijvoorbeeld haalde dit jaar de pols pas 2x en er komt spoedig een lang begeerde nieuwe dresser de collectie in. Horloges genoeg, tijd te weinig.
Maar inderdaad heel zonde, het is één van mijn mooiste ooit

3 likes

@illewoare , weg rust…

2 likes

Haha ja mooi model he! Ik heb die eens gepast via een dealer een tijdje terug :blush:

17 likes

5 likes

Een van de mooiste horloges op de markt.

1 like

18 likes

17 likes

Snap ik… Een beauty!!

1 like

Mevrouw Steakfriet met haar 36mm Skyline? Mooi hoor…

1 like

Zeker net nog eens de 10sec bandenswap ja lang op rubber. Blijft een zeer mooie versie. Gek dat die er niet in 40-42 is maar dan komt hij in het vaarwater van de small (10)sec.

Die 36mm is erg gebalanceerd maar daar past het El Primero kaliber misschien niet in. En mocht het wel passen, dan denkt de Zenith marketing afdeling daar waarschijnlijk anders over.

Sluipmoordenaar! :wink:

?

1 like

Ik knipoogde even naar de uurmarkers, die velen als ‘gewoon maar indices’ zullen beschouwen…

Wat een fraaie lekker-onder-de-radar-Defy is dat toch.

:star_struck:

1 like

12 likes

12 likes