Zenith only (Deel 1)

Ligt het aan mij of is het aanzicht op het uurwerk door de caseback erg OPEN.

2 likes

Sport 41 vind ik echt super met de witte wijzerplaat echter nu ook al wachtlijst :thinking:

Dat er mensen zijn die dit verwarren met een ander merk is onbegrijpelijk… zelfs op Covid afstand zie toch dat dit een Zenith tri colour dial is ??? Of vinden die een M3 ook op een SL lijken :rofl:

Mooie aanwinst :heart_eyes: and keep m coming !

2 likes

en sommigen willen zelfs meten hoe snel hun eitje kookt :smiley:

Leuke zenith!

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Er is een topic speciaal hiervoor geopend. Echt. Geen grapje. Ik zie het ook niet.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

23 likes

@Sanderrr heb jij nog plannen om de nieuwe zenith ook op stof/leer te gaan dragen?

Plaatje voor de sfeer.

15 likes

Toevallig vandaag over nagedacht, en het antwoord is een volmondig JA! Alleen nog geen duidelijk beeld van wat ik erop zou zetten, en wanneer. Eerst even dragen op staal.

1 like

Die originele band lijkt mij ook wel wat :ok_hand:

2 likes

Schaamteloze Cellini kloon. Soort van. Lijkt erop. Of toch weer niet. Weinig. Helemaal niet. Waar Rolex de mosterd haalt.

16 likes

Ik vind het super, maakt het een stuk minder massief.

Zo een band is mooi…

17 likes

Wat een collectie heb jij :star_struck::star_struck::star_struck: om van te watertanden :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

3 likes

Ja die bedoel ik!

1 like

:drooling_face: :facepunch:t3:

1 like

Ben nog steeds erg blij met mijn laatste 2 Zeniths…de Defy is de nieuwste dus die heeft nu even meer polstijd :slight_smile:

23 likes

Hij blijft imposant… Mooi hoor!

1 like

Bund strap. Deze mag het hebben!

8 likes

Cordura of een MN staat vast mooi en past nog steeds bij het type horloge denk ik. Twijfel nog of leer een optie is.

Gewoon proberen is mijn motto :smile:

1 like