Zenith only (Deel 1)

Nou nou… Je trekt nogal een grote broek aan. De 42nm vind ik ook prachtig, met name de datumpositie geeft hem in mijn ogen toch een wat rustiger en uitgebalanceerder uiterlijk.

Ieder z’n mening en over smaak valt niet te twisten toch…

3 likes

Ieder zijn mening zeker, Maar over smaak valt wel te twisten. Veel te kort door de bocht om te zeggen dat er niet over te twisten is.

Dat is nou net het mooie.

Je hebt mensen met smaak en zonder smaak. Geloof dat dat toch wel algemeen geaccepteerd is.

Maar dat wil inderdaad nog niet zeggen dat je iets mooi vind. Of niet. :sunglasses:
:beers:

Nee juist niet natuurlijk. Smaak is toch iets wat je zelf bepaald? :slight_smile:

1 like

Over smaak valt dus wel te twisten.
Het is puur een gezegde. De dooddoener.

Het gaat niet over jouw smaak. Maar zie het breder. Of een ander smaak heeft bijvoorbeeld. Dan voel je het wellicht.

Maar ieder zijn mening. :joy::joy:

:beers:

1 like

Haha zo is 't ook en dat is 't leuke aan dit forum.

Maar doe mij de 42mm maar! Maar kan de kleinere ook pruimen hoor.

:wink:

3 likes

Zat beetje te sarren :wink:

2 likes

Vind ze beiden mooi. Heb de 42mm deze week binnen denk ik als alles meezit met de luchtpost.

2 likes

Hier twee van 42mm… toch geen gedrochten dacht ik zo… :wink:

13 likes

Bah. Echt totaal niet in verhouding en veel te groot. :stuck_out_tongue_winking_eye::v:

Wel mooi want het blijft een el primero met alles erop en eraan!

Dan toch maar voor de 38mm :beers:

En nu ga ik pitten! Tot morgen! :wave:

8 likes

Wel jammer dat ze niet zijn zoals ze bedoelt waren :stuck_out_tongue:

2 likes

Nogal een grote broek zeg je. Ik zeg ik verwoord mijn mening graag puntig. Heb ze beide om de pols gehad (17.5cm). 42mm is too much of a good thing. En die datum rekt het geheel alleen nog maar op. 38mm hands down.

1 like

Prima. Maar het blijft jouw mening maar ik heb er wat moeite mee als je het poneert als zijnde een feit. That’s all.

Maar ik respecteer je mening zeker; hoop dat dat andersom ook zo is.

Cheers!

1 like

Dus dat. Persoonlijke voorkeur als een feit poneren waarmee je iedereen met een 42mm af serveert is geen leuke manier van praten met elkaar.

2 likes

Dat mag ik toch ook hopen als zenith en el primero liefhebbers onder elkaar!

En nu ga ik echt pitten :see_no_evil:

2 likes

Haha ik ook! Laterzzzzz!

2 likes

Ik niet. Is pas 19:00 uur hier.

1 like

Joh don’t get your knickers in a twist. 38mm is de maat uit 1969, dat is inderdaad een feit. De rest is allemaal mijn mening. Je koopt lekker de maat die je zelf het mooist vindt, kan jou het schelen wat iemand anders er van vindt.

Goedgekeurd!

Dat is echt een understatement. De afwerking van de EP is echt vele malen mooier dan genoemde horloges. Ik heb ze allemaal gehad overigens.

Qua maat: ik vind de 42 te groot (voor mijn pols). De 38 is veel beter. Een 40mm zou ideaal zijn. Dat vind ik een beetje het probleem met Zenith: de maat van de meeste modellen is het voor mij net niet.

4 likes

11 likes