Zenith only (Deel 1)

Die zou ik wel lusten. Heel fraai deze versie. Beetje een gedoe in Duitsland, en ik ben geen forumlid.

Ben dus ook benieuwd wat @Crownguard zou kunnen.

Edit: damn…die zou ik echt wel willen. Als die op redelijke afstand te vinden was, zat ik al in de auto.

Je mag mijn Zenith wel hebben voor die 14060. :slight_smile:

Ik vraag mij af waarom mijn verkooptopic van de Zenith Striking 10th is verwijderd door de moderator…

Wat maakt het uit als hij toch al lang weg is ?

2 likes

a great dial by István Pénzes, on Flickr

10 likes

Zenith El Primero [Visoflex III test shot] by István Pénzes, on Flickr

7 likes

Ook maar even hier: Elite Ultra Thin ‘smoked dial’ op een suede band van Nomos (voor de afwisseling en iets minder dressy):

14 likes

Tijd om dit topic weer eens omhoog te brengen!

Dit horloge is in dit topic al eerder voorbij gekomen. Eerst om de pols van @tompj, toen om die van @Ronald en nu om die van mij…

17 likes

16 likes

Vreemd dat deze zo geflipperd wordt.

De mijne blijft gewoon waar 'ie is.:grin:

8 likes

En terecht! Onbegrijpelijk hè!?

1 like

Ligt aan de eigenaren, niet het horloge :grin:

1 like

Vandaag weer eens deze om. mooi afgewerkt. Facetranden van de markers zijn irl wonderschoon. Ook de ideale datumpostitie wat mij betreft. iPad foto helaas, maar dubbelklik om eniszins een indruk te krijgen.

10 likes

Erg mooi idd!

Gisteren nog even een paar foto’s gemaakt van mijn vintage 135. Blijft toch een geweldig horloge en met name het uurwerkje.
@AstonMartin; schrale troost een paar foto’s, hoe toevallig ook dat je hem aanhaalde en ik gisteren deze foto’s had gemaakt. Zoals aangegeven wellicht komt die weer op je pad en is dit een voorbode. :slight_smile:

15 likes

Mijn Zenith Port Royal V

5 likes

Woow mooie foto’s van een heel lekker ding :smile:

Of er ooit nog eens een 135 terug komt betwijfel ik,of ik moet tegen deal als toen lopen.(weinig kans)
In de tijd dat ik dat setje kocht in 2002,had ik van vintage nog niet zoveel kaas gegeten en dus voor veel te weinig geld verkocht.
Ik had natuurlijk wel dikke winst,maar de koper had nog steeds een hele goede deal zeg maar.
De Marvin en Minerva zijn toen in het ruil circuit terecht gekomen.

Ik zal eens kijken of ik nog wat foto’s terug kan vinden…

1 like

Als ik deze schoonheid leg naast de huidige collectie dan zijn ze de weg aardig kwijtgeraakt bij Zenith.

Ze zijn, wat mij betreft, weer op de juiste weg terug. Helemaal na al het Defy geweld,… goed dat Nataf weg is. :slight_smile:

Brrrrrr,…

1 like

Er zijn heel wat Zenith misbaksels inderdaad. Deze man had een wonderljjke visie en smaak.

Nog maar even een fraai model erin dan.

16 likes

1 van de mooiste dressers vind ik :heart_eyes::heart_eyes:

1 like