Zenith only (Deel 1)

Mooie foto met invallend zonlicht…

1 like

Prachtige aanwinst :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

(Een van) Zenith”s mooiste
In-house Elite 6150

13 likes

En up. Gisteren en vandaag om de pols

.

:beers:

19 likes

25 likes

:heart_eyes:

20 likes

Hoewel beide horloges geweldig zijn, wil de verkoop niet echt lukken. Wellicht gooi ik ze toch maar weer in de kluis.

12 likes

Love the details! Click, zoom and enjoy.

12 likes

Twee prachtige horloges!

Naar allebei heb ik met interesse gekeken, vooral naar de Chrono. Wat me tegenhield is onder meer dat de wijzerplaat niet origineel meer is, misschien hebben meer vintage liefhebbers dit? Jammer, want een prachtig horloge en 1 van de meest historisch relevante modellen.

4 likes

Hij heeft inderdaad een serviceplaat. Dat zou inderdaad een afstotend gegeven kunnen zijn. Echter, ik vind deze plaat mooier dan de 70’s smokey plaat die dit horloge ooit heeft gehad.
Volledig originele zitten de laatste jaren flink in de lift en ik heb erbarmelijk gepolijste kasten gezien met originele platen. Misschien moet ik maar eentje kopen en platen swappen. :wink:

2 likes

Probeer je de verkoop alleen hier of ook elders?

Eigenlijk enkel hier en ik heb hem net op insta gezet. Ik heb niet zoveel volgers dus dat is meer voor de formaliteit.

2 likes

13 likes

Ik ben blij dat ik deze nog heb!
Wat een “warm” horloge is dit toch.

16 likes

Prachtig, ik zou ook blij zijn.

1 like

Vandaag voor het eerst in maanden de ultrathin weer eens om. Het blijft een heel mooi en fijnte dragen horloge. Heel sophisticated terwijl ik heel unsophisticated ‘outback truckers’ zit te kijken…

18 likes

Hier eerlijk gezegd precies hetzelfde. Ik heb ook met interesse de advertentie gelezen. De originele plaat mist helaas. Compleet origineel inclusief doos en papieren is voor mij een must om een vintage horloge aan te schaffen. Alles moet kloppen.

1 like

Doos en papieren hoeft niet voor mij, maar is zeker een leuke extra. Alles het horloge origineel is, de prijs goed en de verkoper betrouwbaar dan laat ik het niet lopen op de doos en papieren.

1 like

NA om de pols. Toch wel lekker hoor zo’n stalen band. En wat een sluiting :drooling_face:
Happy with the upgrade!

Thuis even een iets breder schakeltje monteren :ok_hand:

18 likes

Je hebt de EP toch verkocht??