Zenith only (Deel 1)

Heb helaas meer mensen moeten teleurstellen. Maar ze gaan naar een goed huisje, misschien verzacht dat de pijn enigszins :zipper_mouth_face:

2 likes

2 likes

Ziet er inderdaad goed uit! :ok_hand:

1 like

Zep op de meraud tropic! :sunglasses:

17 likes

Even het topic omhoog knallen met de Zep.

22 likes

Het is de laatste tijd inderdaad rustig hier. Blijf het een mooi horloge vinden @Watch2Morrow had een paar mooie combi’s qua band.

2 likes

Ze testen elk afzonderlijk uurwerk, voordat het in een horloge gaat. Ik heb bij een Seamaster het officiele cosc certificaat van dat exacte horloge op kunnen vragen, met de tijdsafwijkingen. Dus als je een niet cosc gecertificeerde versie van dat uurwerk hebt, dan kan het net zo nauwkeurig lopen als een wel getest exemplaar, maar het kan ook niet zo zijn.

Ik heb zonet mijn Zenith Ultrathin weer eens op band en op tijd gezet:

14 likes

Ik heb een Zenith el primero heritage 146 met blauwe wijzerplaat aangeboden gekregen. Met doos en papieren en bijna ongedragen band. In de EU. Ik las dat hier bij de lancering een aantal mensen waren die het een prachtig horloge vonden. Maar er is nooit iemand geweest die het in bezit gehad heeft? Ik dacht, misschien moet ik een collectie Grand Seiko en een collectie Zenith opbouwen…

4 likes

Dat is sowieso geen verkeerd plan…

3 likes

Die blauwe plaat moet je echt “live” zien. Heb je dat?
Ik vond die op plaatjes geweldig maar in een winkel tegenvallen. Ook de afleesbaarheid.

Verder een uitstekend plan. Maar ik blijf bij deze in 38mm met lange lugs:

13 likes

Oeww, die is ook mooi zeg! :ok_hand:

Cross post!

13 likes

12 likes

Prachtig horloge!
:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Stiekem al een tijdje verliefd op die linker.

Sodeju! :open_mouth:
Ben ik al een tijdje aan het sparen voor een El primero, gaat ie nu ineens zomaar bijna 1000 euro in prijs omhoog.
Dat zijn nog eens serieuze prijs stijgingen :disappointed_relieved:
Hij was 6900 en gaat nu zomaar naar 7800.
Verry disapointed :disappointed_relieved:

5 likes

Enorme prijsverhoging inderdaad. Zenith als merk is natuurlijk geen JLC of Omega, maar het horloge zelf is die prijs wel waard. Even doorsparen dus.

Mijn daily beater:

16 likes

Deze nu een paar dagen te leen. Wat een alleskunner! :muscle:t3:

17 likes

Staat je goed :ok_hand:t2:

1 like