Zeno watch Basel

zeker een mooi horloge !

Ekeren !? Dat ken ik. Woon er zelf nl ook.
Welkom dus buurman.

2 likes

Welkom Frank, proficiat met de Zeno.

1 like

Hoi buurman / das grappig / hoeveel keer hebben we elkaar misschien al voorbijgelopen zonder te vragen hoelaat het is

Welkom :clap:
Mooi horloge ! , eenvoud siert !

Veel plezier hier.
Pieter.

1 like

Met meerdere horloges in de collectie is dat natuurlijk ook niet nodig… :smile:

1 like

Dag Frank welkom hier op dit forum. Heel mooi uurwerk. Wens u veel draagplezier ermee. Ben een iets verdere buur, woon in Antwerpen. Groeten Luce

1 like

Is ook vlakbij. :slight_smile:

Het maakt niet uit, waar dit mooie horloge op lijkt, het is van zich zelf al mooi!
Van harte welkom, Frank!

1 like

Mooi horloge en je pakt je hobby gelijk goed op met de horloge opleiding er naast! Succes ermee!

1 like

thnks :smile:

Mooi hoor Frank. Stijlvolle klok.

1 like

Welkom!

Maar vanwaar een variatie op mijn nickname? Als je ziet dat een naam bezet is kies je toch lekker een ander… Met een emailadres is het anders, (karel1, karel2), vooral bij als je geboortenamen gebruikt maar op een huiselijk forum is het gebruikelijker om een eigen nickname te kiezen.

Dit is niet boos bedoelt hoor, maar wilde het wel even kwijt.

Hij zal maar een heel groot fan van onderstaande meneer zijn en daar zijn naam op afgeleid hebben?
Of ben je zelf die meneer? :smile:

Verder een prachthorloge.

Beste?
ik gebruik al ongeveer 20 jaar de nickname hieronimus. zelfs mijn email is hieronimus@skynet.be
Nu ben ik nog maar pas lid van dit forum en wou hieronimus registreren wat al bezet was.
om het voor mij gemakkelijkte houden heb ik een variatie op hieronimus gekozen.
Als je hierdoor beledigd bent sorry.
Maar ik ga niet elke keer mijn naam veranderen omdat deze al in gebruik is.

het gaat over sint Hieronimus

Oh die… :innocent:

1 like

Ik schrijf dat ik het niet boos bedoel, maak er dan niet van dat ik beledigd ben. Ik bedoel gewoon dat het niet handig als nicknames op elkaar lijken. Straks hebben we astonmartin, astonmartin007, V8Vantage bv.
Ik begrijp heel goed dat als je een nickname lang gebruikt dat dat dan “eigen” wordt, dat heb ik zelf ook mogen ervaren. Hoe meer registraties je aanmaakt hoe vaker het voorkomt dat iemand niet de eerste is met een naam.

Om genoemde verwarring te voorkomen vind ik het dan (als een naam bezet is) wenselijker om een geheel andere naam te kiezen. Koud en digitaal beschouwd is een naam met een toevoeging net zo uniek, voor het menselijk brein is het onderscheid kleiner. Het is niet prettig om woorden in de mond gelegd te krijgen door een verwarring. Omgekeerd kan dat (voor jou) ook gelden.
Maar goed, ik kom er wel overheen hoor. Nogmaals welkom en geniet van je Zeno Watch Basel!

Overigens, van SINT Hieronimus zijn er 2 trouwens. En ik bedoel niet op dit forum, voor zo ver ik weet dan.

Nu nog uitmaken wie de echte Sint is en wie de hulp Sint

1 like

Welkom en proficiat met je aanwinst!