Zie door de bomen het bos niet meer. / de keuze is (bijna) gemaakt.

Ik zal nog een boom in je bos planten :slight_smile:

Wellicht wat minder voor de hand liggend met jouw budget, een Seiko SARX029 met Urushi wijzerplaat. Zit rond de € 1.000. Ik had eenzelfde budget als jij en heb uiteindelijk voor deze gekozen. Voor de rest wat andere leuke dingen gekocht.

Wil je het wat drukker, is er nog de SARW013 met energiereserve- en datum subdial.

5 likes

De vraag was: WAT stel JIJ voor?
WELKE HORLOGES?

1 like

Te lang in de disco gestaan? Piepen je oren nog?

1 like

@Davy91: wat heb je momenteel al in je collectie?

Even snel gekeen bij fillipucci, hoe kan het zo zijn dat ze een Tudor BB dark aanbieden voor 3100 terwijl schaap citroen er 3900 voor vraagt.
Beide nieuw.

Alleen een Breitling superocean

Duidelijk; je hebt niets inhoudelijk te melden, jammer! :see_no_evil:

3 likes

omdat het een grijze dealer is. Even zoeken op het forum dat wordt je duidelijk wat dat is

Maar van onze verliezen kan de TS een horloge kopen, dat is dan wel weer aardig van ons! :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb nooit een ‘duur’ horloge gekocht, wat ik me wel afvraag is, kan je bij een grijze dealer ook echt aflossen? Hoor dat dat bij SC altijd wel makkelijk gaat?

Aflossen? Korting is dat?

Thanks weet nu wat het is, maar ook dat over filipucci de meningen verdeeld zijn.

excuus, afdingen, net wakker :joy::joy:

1 like

Hij had al iets inhoudelijks gemeld.

En hij heeft een vrij goed punt imo.

Wat is dat nou voor trieste opmerking dan? Ik geef toch keurig uitleg op m’n reactie en de vraag. Ik stel alleen geen horloges voor omdat wat ik mooi vind TS waarschijnlijk toch niet zoekt. Ik adviseer alleen om eens van de gebaande paden te wijken.

1 like

Ik heb er zelf prima ervaring mee. Maar goed er zijn nog genoeg ander grijze dealers. Ik weet dat veel mensen goede ervaring hebben met crowngard.

Ik adviseer een Pelagos 2 liner. Nu nog net wel nieuw te vinden hoop ik voor je.

1 like

Even wat anders, de Damasko DC80 misschien.

2 likes

Doe dan ook concrete suggesties van horloges die volgens jou geschikt zijn voor TS, dat mis ik!

Dat was mijn enige punt; je motiveer alleen je denkwijze (prima!) maar kom dan ook met concrete suggesties van horloges en merken die binnen jouw criteria vallen?!

Ben benieuwd naar je suggesties en ideeen!

1 like

Banken zijn om op te zitten…

2 likes