Sorry, maar ik irriteer me aan jou onderbuikgezwam. Iedereen probeert hier constructief bij te dragen. Als jij dat als “onderbuikgevoel” ervaart, zegt dat in IMHO niets over de andere posters, enkel iets over jezelf. Stop s.v.p. de querulant uit te hangen.
Ja, zelfs als ik via de juwelier koop is dat een paar keer gebeurd. Ik vind het niet zo’n probleem, dan vul ik hem zelf in…
En ik erger me aan posts waarin ‘irriteren’ als wederkerend werkwoord wordt gebruikt (en taalfouten in het algemeen)… Zo heeft iedereen wel iets, nietwaar?
Zo…die heb ik al een tijd niet meer gehoord.
Haha mooi woord voor scrabble.
ik zou ook zeggen aankoop bon is garantie bewijs en dan zou die blanco garantiekaart niet uit moeten maken.
Scheisse!
Als het hier een Taalforum was, zou ik me daar wellicht ook druk over kunnen maken . Nu probeer ik vooral begrijpend te lezen.
P.S. Bij voorbaat mijn nederige excuses foor efenetuele taalfauten.
kijk dat is dus wel gewoon correct Duits…
Tenzij Ramone vindt dat het Scheiße moet zijn…
Ramona heeft een goedkoop toetsenbord, daar zitten dat soort speciale tekens niet op.
Ik keur het goed, als docent Duits.
Iemand op zijn taalfouten wijzen is echt arrogant.
Niemand maakt ze expres en de boodschap is altijd duidelijk, toch?
Zelfs als iemand blij zijn nieuwe aanwinst laat zien lees je reacties bestaande uit ‘wordT’.
Agreed, zit nu es echt niemand op te wachten.

Iemand op zijn taalfouten wijzen is echt arrogant.
Niemand maakt ze expres en de boodschap is altijd duidelijk, toch?
Dat zei ik ook tegen mijn leraar Nederlands. Hij dacht daar anders over.
Er is een verschil voor een leraar Nederlands die misschien wel een toekomstig advocaat of rechter les geeft en een gezellig forum.

Er is een verschil voor een leraar Nederlands die misschien wel een toekomstig advocaat of rechter les geeft en een gezellig forum.
Ok bedankt, ik zal het aan hem doorgeven.
De mijne is volledig ingevuld.
ik pleur ze altijd weg.
Ik heb een lege van Gassan (114060) volgens mij, maar die was al leeg toen ik hem hier op het forum kocht.
Jouw mening. Prima, maar presenteer het niet als feit a.u.b. Dát lijkt me nu juist arrogant.