Zijn we vergeten dat het WOENSDAG is...?

Die is in goede handen :wink:

Geniet ervan Gerard.

Ruud

Erg mooi hoor Gerard,

Zoiets moet je toch presenteren in : Nieuwe Aanwinst .
Wat betekend de uitdrukking Pie-Pan eigenlijk ? Ik zie het wel vaker bij Omega horloge`s staan.

Pie-Pan: word een koekblik mee bedoeld. Het aanzicht op de wijzerplaat lijkt een beetje op de binnenkant van een koekblik of cakevorm.

Of daar ook de kwaliteit van deze Omega mee wordt bedoeld…(:D(:smiley: Toch wel mooi een mooi koekblik (tu)

invicta

Boos ? Tot nu toe is het maar eentje gelukt om mij een beetje boos te krijgen (:smiley:

Ik was in de veronderstelling dat je de Ti Samurai omhad, maar dit lijkt op iets anders, zeg niet dat het waar is, zoja van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst…Overigens verdient deze toch wel een eigen utivoerige introductie.

Lucien Schreef:

Pie-Pan: word een koekblik mee bedoeld. Het
aanzicht op de wijzerplaat lijkt een beetje op de
binnenkant van een koekblik of cakevorm.

Of daar ook de kwaliteit van deze Omega mee wordt
bedoeld… Toch wel mooi een mooi koekblik

Oooooooooooooooh een koekblik…dat ik dat niet zag :S :S :S zeg het dan meteen.
Stom van me (:P)

ta da …post is geweest…een nieuwe klus seiko

Ik WIL OOK zo’n koekblik voor Sinterklaas! :slight_smile:

Je bent een echte horlogeliefhebber Joost, je bezit een Rolex maar je hebt ook oog voor een Seiko :wink:

hcptdg Schreef:

Ik WIL OOK zo’n koekblik voor Sinterklaas!

Ik heb net bij mij in het koekblik gekeken maar ik zie niks wat op een Omega lijkt :frowning:
Toch ff mijn vriendin aanspreken over die koekblikken van ons…

En wat voor Seiko :smiley:

Draag hem zelf nu ook, en vind het een geweldige klok, lekker groot, maar draagt errug lekker.

Veel plezier ermee.

Ruud

Vandaag mijn nieuwe Panerai (althans, ik heb 'm nu al twee weken…maar de software is eindelijk geinstalleerd :slight_smile: )

Ik weet dat mijn foto’s niet zo mooi zijn als van sommige andere forumleden, maar omdat er altijd wordt gevraagd om foto’s…bij dezen.

Groet,

Richard

Citizen E2100

Wil ik me bij aansluiten. De Sawtooth is een bruut groot geval, maar lijkt zich om je pols vast te zuigen.
Draagt super!!

Schitterend horloge, maar is het nou zo mistig rond je pols of … :D:D:D

Ruud

thnx, ik had al gezien dat ik niet de enige was met deze klok :wink: …hij bevalt prima en draagt idd fijn

thnx, en als het goed is 1 deze dagen een poljot…dat wachten op de post…verschrikkelijk

ziet er nog super goed uit (tu) , veel plezier ermee

mooie klok (tu)

Wat een verschil een goede foto kan maken he? Gefeliciteerd!
Ik draag vandaag een recente ebay aanwinst waarmee ik voorlopig wel verguld ben :wink:

In het echt ook zo veel mooier!