Zlatoust 60 mm

Geniale foto zo met dat overhemd :sweat_smile::fist_right:

3 likes

Deze is geen namaak hoor. Hij wordt nog steeds gemaakt door Agat en zelfs op dezelfde oude machines waar ze vroeger op werden gemaakt. Het is alleen niet een horloge die ooit professioneel door de Russische krijgsmacht is gebruikt.

1 like

Er bestaan overigens wel veel namaak horloges van dit type omdat er niet aan een echte te komen was. Daar hebben andere merken een tijd op ingespeeld totdat Agat ze (op verzoek) zelf weer is gaan maken.

Maar Julian verkoopt de echte. :+1:

1 like

Ja dat klopt verkeerd omschreven
Sorry !
Het had moeten zijn Later model.
Ook mooi maar anders.

1 like

Wie is dat ?

1 like

No problem hoor en jij hebt dus een origineel gebruikte, erg gaaf! :ok_hand: Wat een monster man! :muscle:

1 like

Recente productie :wink:

2 likes

Heeft U-Boat hier hun inspiratie van?

Yes sir en o.a. Invicta ook dacht ik. :thinking:

1 like

Ik moet even uitloggen maar zal m’n geheugen wel eens uitdiepen en wat over dit merk vertellen. Fijne avond all. :slightly_smiling_face:

2 likes

Het is geen namaak, eens. Maar waar het eens een functioneel horloge was, is het nu enkel een jumbo overmaats horloge. Daarom vind ik de militair gebruikte, niet persoonlijke exemplaren toch de echte :wink:

1 like

60mm :flushed:

Kan als wandklok gebruikt worden :roll_eyes:

2 likes

Was begonnen e.e.a. neer te pennen en herinnerde me deze publicatie. Ere wie ere toekomt voor de schrijven dus bij deze:

2 likes

En ik denk dat dit filmpje de sfeer wel goed weergeeft.

3 likes

Misschien doet het filmpje je mening nog wat bijstellen? :thinking: Snap het punt hoor. :slightly_smiling_face::+1:

Ik had precies dezelfde. Voor eur 150 gekocht op ebay én hier verkocht

1 like

Dan zwerft hier wellicht dus nog eentje rond, misschien maar een een “Agat only” beginnen. :joy:

1 like

Ik ben 15 jaar geleden nog dealer geweest van deze horloges. Erg groot en verkochten super goed. Echter kwaliteit was een gokje zeg maar. Waren iets van 170 euro in de verkoop. Dit is overigens een oude re-issue, origineel maar niet origineel Russische marine issued. Wel gaaf om er weer eens eentje te zien!

3 likes

We leren iedere dag weer, dank! :+1:

1 like