Mijn beste,
Wederom van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis ![]()
Mijn beste,
Wederom van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis ![]()
Welkom terug!
En eerste standaard advies hier: gewoon lekker budget oprekken naar minimaal 1000 ![]()
Welkom back bij de club Danny.
Welkom terug!
Welkom terug op HF Danny
Welkom wederom Danny
De Monta uit het blauw in het blauw
, zal je zeer zeker content mee zijn! #geenaffiliate
Budget iets optrekken en een Seiko Speedtimer SPB513J1 scoren.
Welkom terug.
Welkom terug Danny, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! ![]()
Heel veel plezier weer gewenst hier!
Welkom terug!
Welkom!!!
Welkom
Oef, wat een prijs voor de specificaties…
Welkom terug op het forum en succes met zoeken!
Welcome back !
Tissot Gentleman Silicium ( 40mm ) en dan de blauwe dail ( zonder de lelijke cross-hair op de dail ) !
Dit ; Tissot Gentleman 40mm | Model T1274071104100 | Tissot® Nederland
Heb ik nog wel liggen full-set en near mint voor €499 ![]()
Als je een goedkope hobby wilt hebben kun je altijd in zee gaan zwemmen.
Maar even serieus… Wat is er mis met de specs? Een Tissot Gentleman, bijvoorbeeld, zit ook op 925 Euro, en dan is dit model met geborstelde wijzerplaat, bewerkelijke en zeer toffe bracelet en de countdown bezel constructie een tandje mooier. Je zou de afwerking tegen het silicium uurwerk kunnen weg strepen, ware het niet dat powermatic 80s mij altijd een soort van storen in m’n achterhoofd. Ik had liever een ETA 2824 met silicium balansveer gezien, en zonder plastic spacers.
Bovendien is de SPB ook nog eens Diashield coated, dus lekker krasbestendig. A propos krasbestendig, een Sinn 556L op staal doet tegenwoordig 1540 Euro ex verzenden. Ex verzenden! En dat is ook een 200m waterdichte daily driver. Die voor dat geld weer geen Tegiment krijgt.
Je moet heel erg je best doen, tenzij je bij Ali gaat shoppen voor één of andere zielloze hommage met een NH35 er in geprakt, om onder 1000 Euro nog zo iets te vinden. Voor wie nu gaat roepen “Ja, maar Traska dan”… Pak dan wel een modelletje wat geen rechtstreekse Oyster Perpetual rip off is, alsjeblieft.
Kortom: Onzin. Gewoon een courante prijs voor een dergelijk horloge. Sterker nog, ik heb hem gepast, en voor mij voelde hij alsof hij dat geld waard zou zijn, zeg maar. Alles is erg strak.

Super mooi!
2x gepast maar te groot voor mijn pols.
Welkom terug.
Welkom terug!